مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فردا مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم ولی مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشت باشیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فردا مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم ولی مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشت باشیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید عبدالهی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم ولی مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشت باشیم. ما آلومینیوم اراک هستیم و پشتوانه مردم را داریم و امیدواریم در این روزهایی که حال مردم ممکن است خوب نباشد بچه‌ها بتوانند با یک نبرد خوب دل مردم را شاد کنند.

وی درباره به کارگیری بازیکنان با تجربه برای بازی فردا اشاره کرد: تنها مصدوم تیم ما ربیع خواه است که او هم تمرینات درمانی را شروع کرده است. همه تفکرات‌مان این است که هر کسی در تمرینات آماده باشد بازی خواهد کرد. بازیکنان باتجربه ما خیلی مهره‌های مهمی برای ما هستند و امیدوارم هر وقت به زمین بیایند بهترین عملکرد را داشته باشند.

مربی آلومینیوم گفت: امیدوارم از نیم فصل دوم تماشاگران کنار ما باشند. برای‌ ما تفاوتی ندارد که دو مدافع میانی پرسپولیس در این بازی باشند یا خیر، ما آلومینیوم هستیم و مقابل هر تیمی سعی می‌کنیم با نهایت قدرت کار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.