سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پنالتی که داور به اشتباه در دیدار قبلی تیمش به سود فولاد اعلام کرد باعث مصدومیت سه بازیکن تیمش شده است.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: از همه هواداران اراک تشکر می‌کنم که از ما استقبال کردند. بازی راحتی نداریم و با توجه به شرایط جدول به این سه امتیاز احتیاج داریم و مقابل یک تیم خوب بازی داریم. آنها با هیجان و با دوندگی بالا کار می‌کنند و بازی سختی را درپیش داریم و امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم. با پیروزی اخیر، با روحیه خوبی وارد بازی فردا خواهیم شد و ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم.

وی افزود: این سه امتیاز برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و برای به دست آوردن آن باید خیلی تلاش کنیم و زحمت بکشیم و در طول بازی تمرکز بالایی داشته باشیم.

او درباره وضعیت مصدومیت کنعانی‌زادگان و سید جلال حسینی هم گفت: متاسفانه ما در بازی فولاد، استرس زیادی داشتیم و بعداز اعلام پنالتی بازیکنان ما تحت استرس قرار گرفتند. ما در آن بازی سه مصدوم داشتیم. البته بعداز بازی آقای زاهدی‌فر به عنوان داور بازی عذرخواهی کردند اما این عذرخواهی دردی از تیم ما دوا نمی‌کند. تبعات آن اشتباه، سه بازیکن مصدوم ما بود. بعد از آن پنالتی تیم ما عصبی شد و استرس زیادی تحمل کرد و ما در همان جو سه بازیکن مصدوم دادیم و این قابل جبران نیست. وضعیت آنها هم مشخص نیست. کنعانی‌زادگان دوره درمان طولانی دارد و سید جلال حسینی و کامیابی‌نیا هنوز مشخص نیست به بازی فردا می‌رسند یا خیر.

گل‌محمدی درباره پیوستن مهدی ترابی به پرسپولیس هم گفت: درباره بازی فقط صحبت می‌کنم.

او ادامه داد: ما مقابل تیم خوبی بازی داریم که میزبان هستند. ما فقط برای برد یک راه داریم آن هم این است که با تمرکز بالا بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت سید جلال حسینی گفت: فردا مشخص می‌شود که آیا بازی می‌کند یا خیر. امیدوارم به بازی فردا برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )