رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران امروز در دو گروه الف و ب با برگزاری ۶ دیدار هفته هشتم را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در دو گروه الف و ب با برگزاری ۶ دیدار هفته هشتم را پشت سر گذاشت تا با برگزاری این بازی ها مسابقات تا ۱۷ بهمن تعطیل شود.

در گروه الف، کراپ الوند و فردوس قم به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت کراپ موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ حریف قمی خود را شکست داده و باخت دور رفت خود را جبران کند.

گیتی پسند و شهیدمنصوری در اصفهان به مصاف هم رفتند و در روز اخراج مربی و بازیکن گیتی پسند، شاگردان شمسایی موفق شدند در آخرین لحظات به پیروزی ۲ بر ۱ دست یابند. گیتی پسند با پیروزی در این بازی با صدرنشینی به تعطیلات رفت.

در آخرین دیدار گروه اما مقاومت که هفته قبل با گرفتن ۳ امتیاز شیرین از گیتی پسند پرستاره به صدر جدول گروه الف رسیده بود، مقابل اهورا بهبهان گلباران شد. این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ به سود اهورا به پایان رسید.

در گروه ب اما نخستین دیدار را فرش آرا و ایمان در شیراز برگزار کردند. شاگردان مرتضایی موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ این دیدار خارج از خانه را به سود خود به پایان برسانند.موتور ایمان در نیمه دوم روشن شد و این تیم تا آستانه به تساوی کشاندن هم پیش رفت.

در دیگر دیدار حساس این گروه مس سونگون در خانه خود توانست از سد سن ایچ بگذرد .این بازی تا ثانیه پایانی با تساوی دنبال می شد که با گل برتری مس اولین شکست سن ایچ رقم خورد.

راگا و کوثر اصفهان نیز در تهران به مصاف هم رفتند و تیم تهرانی موفق شد با ۵ گل حریف اصفهانی خود را در هم بکوبد. این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به سود راگا به اتمام رسید.

نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

اهورا بهبهان۵ - مقاومت البرز یک گیتی پسند اصفهان۲ - منصوری قرچک یک کراپ الوند۵ - فردوس قم۳ مس سونگون۵ - سن ایچ ساوه۳ راگا تهران۵- کوثر اصفهان۳ ایمان شیراز۳- فرش آرای مشهد۴

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.