سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازی سختی فردا مقابل فولاد خوزستان داریم و باید برای تک‌تک لحظات بازی تمرکز داشته باشیم و با هوشیاری بالا بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازی سختی فردا مقابل فولاد خوزستان داریم و باید برای تک‌تک لحظات بازی تمرکز داشته باشیم و با هوشیاری بالا بازی کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس، برنامه بازی‌های ما هم تغییر کرد و دو بازی خارج از خانه‌ روی چمن مصنوعی برگزار کردیم، به بازی با فولاد خوزستان در زمین خودمان رسیدیم، می‌دانیم که فولادی‌ها تیم بسیار باکیفیتی هستند و یکی از کامل‌ترین تیم‌های ایران هستند. آنها برای تمام دقایق بازی برنامه دارند و از یک کادرفنی موفق و خوب بهر می‌برند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تنها تیمی که ۳ بازیکن خارجی دارد فولاد است، بازیکنان باکیفیتی را به خدمت گرفتند، این تیم برای قهرمانی بسته شده است. می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم و باید برای تک‌تک لحظات بازی تمرکز داشته باشیم، امیدواریم با توجه به تمرینات مناسبی که در طول هفته داشتیم بازیکنان‌مان هوشیار باشند و یک بازی خوب انجام دهند و امیدوارم با موفقیت ماشین‌سازی همراه شود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره مصدومان تیمش گفت: با توجه به اینکه کیفیت چمن‌های مصنوعی در مازندران و رفسنجان نامناسب بود و تیم ما به خاطر تصمیم سازمان لیگ دو هفته پیاپی در چمن مصنوعی بازی کرد. ایمان باصفا را قطعا نداریم ولی بقیه مصدومان‌مان خداراشکر به بازی رسیدند و محرومی هم ندارند. پیمان بابایی هم مصدومیتش برطرف شده است و در صورت صلاحدید کادرفنی فردا بازی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.