سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید تیمش در دیدار برابر استقلال به خوبی بازی را کنترل کرد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی پس از برتری تیمش برابر استقلال اظهار کرد: با تیم خوب استقلال بازی کردیم. آن‌ها در ۹ هفته باخت نداشتند. آن‌ها بازیکنان بزرگ و کادر فنی کاملی در اختیار داشتند. بازی را خوب کنترل کردیم و روی ضد حمله دو و یا سه موقعیت خوب داشتیم که به گل تبدیل نشد.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم و در مجموع بعد از گل،‌ استقلال فشار زیادی روی دروازه ما آورد که این هم طبیعی بود که نخواهند بازنده باشند اما بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند که برنده باشیم. فکر می‌کنم امسال به غیر از دو بازی در سایر بازی‌ها خوب کار کردیم و باید در سه بازی برنده می‌شدیم که این اتفاق رخ نداد. روز به روز تیم ما بهتر می‌شود. امروز هم از بازیکنان جوان‌تر استفاده کردیم و وظیفه ما این است که از بازیکنان جوان استفاده کنیم چون فلسفه سایپا این است که برای فوتبال ایران بازیکن بسازد. تیم ما هوادار و منابع مالی زیادی ندارد و بنابراین ترجیح می‌دهیم از تیم‌های پایه بازیکن به تیم بزرگسالان بیاوریم تا کم کم به آن‌ها بازی بدهیم. فصل گذشته در این زمینه من خوب عمل نکردم و شیب جوانگرایی زیاد بود اما امسال مناسب‌تر عمل می‌کنیم و بازیکنان با تجربه هم به ما کمک می‌کنند و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: باز هم برای سایپا تبعیض شد. رسانه‌ها همیشه به تیم‌هایی که هوادار دارند توجه می‌کنند و کمتر به سایپا توجه می‌شود. باید بیشتر به باشگاه‌هایی که بازیکن سازی می‌کنند توجه شود.

وی ادامه داد: نیمه اول به خوبی بار را کنترل کردیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و موقعیتی هم به حریف ندادیم. ما می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم اما نشد و در ادامه با صحبت‌هایی که بین دو نیمه انجام دادیم، نیمه دوم را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل تیم ما عقب نشست و این طبیعی بود. استقلال هم فشار آورد و بازی هجومی انجام داد و تقریبا ۳۰ دقیقه سخت را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در این هفته‌ها در دو یا سه بازی آن هم در ۳۰ یا ۴۰ دقیقه بد بازی کردیم اما در سایر دیدارها خوب بودیم و می‌توانستیم ۶ یا ۵ برد داشته باشیم. از روند فنی تیم راضی هستیم اما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. جوان‌ترها باید قدر این فرصت را بدانند. امروز هم چند بازیکن جوان بازی کردند که اولین بار است در لیگ بازی می‌کنند. با تجربه‌ها هم به خوبی کمک می‌کنند. امیدواریم شرایط ما بهتر شود.

او در ادامه درباره مباحث داوری مسابقه هم گفت: داوری این بازی خوب بود اما در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم که این رسم است که با هر برخوردی ۵ یا ۶ نفر از نیمکت تیم‌ها اعتراض می‌کنند. بازی‌ هفته قبل ما را ببینید. تیم ذوب‌آهن از داوی ضرر کرده است اما هفته قبل آنقدر اعتراض کردند که داور در دقیقه ۸۸ به اشتباه پنالتی گرفت و بازی برده، یک بر یک شد و در ادامه خدا کمک کرد که گل برتری را دوباره زدیم. این درست نیست که توپ به صورت بازیکن برخورد می‌کند ۶ نفر اعتراض می‌کنند. روی هر خطایی اعتراض می‌شود. داوران باید با این موضوع برخورد کنند. وقتی ۶ بار اعتراض می‌کنند، دیگر داور تحت تاثیر قرار می‌گیرد و اشتباه می‌کند. امروز داور با شجاعت داوری کرد و مشکلی نداشت. شاید ما اعتراضی داشتیم اما در کل این در فوتبال ایران رسم شده است که نیمکت‌ها چند نفر را برای اعتراض می‌گذارند تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد. تیم‌هایی مثل ما که هواداری ندارند مقابل تیم‌های بزرگ مظلوم واقع می‌شوند. در این لیگ هم اشتباهات داوری بر علیه ما بوده اما مختصر به آن پرداختیم اما برخی باشگاه‌ها بیانیه می‌دهند و مربی و مدیرعامل مصاحبه می‌کند. انقدر صحبت می‌کنند که تیم داوری هفته بعد تحت تاثیر قرار بگیرد. امیدوارم تیم داوری ما پیشرفت کند. به سلامت داوران ایمان و اعتقاد دارم اما باید اشتباهات کمتری انجام بدهند. گاهی اشتباهات داوری آینده یک مربی را از بین می‌برد.

صادقی همچنین گفت: اشکالی ندارد آرزوهای بزرگ داشته باشیم. ما قبل از بازی نگفته بودیم که می‌بریم، من گفته بودم به دنبال عملکرد خوب هستیم. اگر عملکرد خوب داشته باشیم قطعا به نتیجه می‌رسیم. ما تلاش کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.