بعد از گلزنی سایپا در نیمه دوم، کادرفنی نارنجی‌پوشان سر و صدای زیادی به راه انداختند.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری سایپا به پایان رسید.

در اوایل بازی، محمود فکری در کنار خط جای خود را به حنیف عمران زاده داد اما پس از دقایقی دوباره کنار خط بازگشت و تیمش را از نزدیک هدایت کرد.

پس از گل حسین مالکی در دقیقه ۴۸، اعضای کادر فنی سایپا از روی نیمکت خود بلند شدند و به سمت حسین مالکی و بازیکنان سایپا رفتند و خوشحال‌شان را با یکدیگر تقسیم کردند.

کادر فنی سایپا در جریان بازی سر و صدای زیادی به راه انداختند و با صدا کردن بازیکنان‌شان، سعی داشتند تیم‌شان را هدایت کنند.

در دقیقه ۷۸ بازی، مجید علیاری با برخورد بازیکن استقلال دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.

در دقیقه ۸۳ بازی، اکبر منادای دروازه‌بان تیم سایپا با برخورد به بازیکن استقلال سرنگون شد و دچار مصدومیت شد و این مساله باعث شد تا کادر پزشکی به درون زمین بیاید و منادی را درمان کند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، استقلال شور بیشتری برای زدن به ثمر رساند گل تساوی داشت اما تلاش آبی‌ها راه به جایی نبرد.

با به صدا درآمدن سوت نیمه دوم بازی، سایپا و کادر فنی این تیم غرق در خوشحالی شدند و با شور و شوق خاصی زمین مسابقه را ترک کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.