مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم نسبت به بازی‌های اول کیفیت فنی پایین‌تری ارائه نمی‌دهد آن چیزی که ضعف و مشکل ما است و باید برطرف کنیم این است که یاد بگیریم شجاع باشیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم نسبت به بازی‌های اول کیفیت فنی پایین‌تری ارائه نمی‌دهد آن چیزی که ضعف و مشکل ما است و باید برطرف کنیم این است که یاد بگیریم شجاع باشیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید الهویی در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتور در هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر، اظهار داشت: امروز شجاعت حلقه گمشده تیم ما بود. از بازی که می‌توانستیم به خاطر کیفیت فنی و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم به سه امتیاز برسیم اما به باخت رسیدیم. این چیزی که باید درون خودمان ایجاد کنیم این یک پیام مهم برای بازیکنان تیم گل گهر است.

وی با اشاره به اینکه ما باید شجاع باشیم افزود: باید کیفیت خودمان را بپذیریم که چقدر بالا است. مقابل تیم تراکتور توانستیم بازی را کنترل و‌ موقعیت ایجاد کنیم. باید یاد بگیریم دکمه بازگشت وجود ندارد ۹۰ دقیقه باید شجاع باشیم تا سه امتیاز کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که گل گهر نسبت به اول فصل امتیاز نمی‌گیرد و آیا تیم دچار چالش شده است، عنوان کرد: موفقیت یک پروسه زمان‌بر است. دلیلش این است فقط کیفیت فنی به موفقیت‌های تیم کمک نمی‌کند، شما باید قلب بزرگ و ذهن حرفه‌ای داشته باشید. ایجاد کردن این دو در ذهن بازیکنان زمان می‌برد. تیم نسبت به بازی‌های اول کیفیت فنی پایین‌تری ارائه نمی‌دهد آن چیزی که ضعف و مشکل ما است و باید برطرف کنیم این است که یاد بگیریم شجاع باشیم. شیری که شجاع نباشد از گرسنگی می‌میرد و نمی‌تواند شکاری انجام دهد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کیفیت خط حمله و اینکه منشا و شاکری آنچنان که شایسته است خودشان را نشان ندادند، تصریح کرد: مشکل ما بر می‌گردد به کل تیم از دروازه‌بان گرفته تا خط حمله همه ما اشکال ذهنی داریم و باید برطرفش کنیم. باید بپذیریم برطرف کردن این مشکلات زمان‌بر است. پیشرفت در این تغییرات با درایت آقای قلعه‌نویی در بخش فنی خوب بوده است و فصل بسیار خوبی خواهیم داشت.

الهویی در خصوص عصبانیت بازیکنان تیم گل‌گهر پس از دریافت گل گفت: بعد از گل با دو دید به بازی نگاه می‌کنیم یکی از نگاه فنی که قبل و بعد گل موقعیت‌های بسیار زیادی ایجاد کردیم و متاسفانه کم شانس بودیم به گل نرسیدیم. دید دیگر بخش ذهنی و فنی گواردیولا که منچسرسیتی با آن همه هزینه دو سال زمان می‌‌برد تا تیم به موفقیت خوبی برسد. یورگن کلوپ وقتی وقتی به تیم لیورپول می‌رود سه، چهار سال زمان می‌برد تیم قهرمان شود.

وی با انتقاد از اشتباهات داوری بیان داشت: یادمان نرود ما در همین بازی با اینکه به عملکرد ذهنی بازیکنان خودمان انتقاد داریم ولی اشتباه داوری روی نتیجه تاثیرگذار است. ما سه دوربین داریم، گل نیمه اول گل‌گهر را از روی ضربه کرنر نگاه می‌کنیم و نمی‌فهمیم چه بازیکنی روی بازیکن دیگر خطا کرده است. ولی در هجده قدم ضربه گلی که علیزاده می‌زند هیچ‌خطایی ما نمی‌بینیم. اشتباهات داوری مثل هفته‌های قبل جریان بازی را به ضرر ما رقم می‌زند ولی ما باید آنقدر شجاع و قوی باشیم که کیفیت خوبی ارائه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.