سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا از بازی شاگردانش مقابل حریف دسته سومی راضی نیست.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا از بازی شاگردانش مقابل حریف دسته سومی راضی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان پس از پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در خانه تیم دسته سومی کورنیا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایتالیا، اعتراف کرد که از عملکرد شاگردانش راضی نیست، چرا که آنها کار را برای خود سخت کردند و باعث شدند بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. بارسلونا در جریان این بازی دو پنالتی را هدر داد و نتوانست در ۹۰ دقیقه پیروز شود.

کومان گفت: مهمترین اتفاق همیشه پیروزی و صعود به مرحله بعد است، اما ما نمی‌توانیم از بازی‌مان راضی باشیم، چون موقعیت‌های‌مان و دو پنالتی را هدر دادیم و در چنین شرایطی شما باید مسئولیت‌پذیر باشید. یک بار دیگر بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم که این اتفاق خوشایندی نیست چرا که برای سومین بار متوالی است این اتفاق رخ می‌دهد. ما موقعیت داشتیم و دو پنالتی هم به دست آوردیم پس نباید در چنین شرایطی بازی به وقت‌های اضافه برود. من از بابت تلاش بازیکنانم ناراضی نیستم و نمی‌گویم که آنها ندویدند و کم‌ گذاشتند. برعکس، ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و تأثیرگذار هم بودیم اما مشکل‌مان شیوه هدر دادن موقعیت‌ها بود که برای من پذیرفتنی نیست.

آمار پنالتی‌های هدر رفته بارسلونا در این فصل نگران کننده بوده چرا که این تیم پنج تا از ۱۲ پنالتی‌اش را هدر داده است و جز لیونل مسی هیچ بازیکنی از این تیم پنالتی‌زن قابل اعتمادی نبوده است. مسی به دلیل محرومیت نتوانست شب گذشته تیمش را همراهی کند و به همین دلیل فرصت به دیگر بازیکنان این تیم رسید.

سرمربی هلندی بارسلونا در این خصوص عنوان کرد: به نظر من پنالتی زدن در چنین بازی‌هایی که تماشاگران هم در ورزشگاه حضور ندارند فشار زیادی ندارد. پس باید خونسردانه این ضربات را زد. به جز لیونل مسی ما هیچ بازیکن دیگری نداریم که نشان داده باشد می‌تواند گل‌های زیادی از روی نقطه پنالتی بزند. پس لازم است که در این حوزه بیشتر صحبت و کار کنیم. شاید یک دلیلش ترس باشد اما من واقعاً نمی‌دانم چرا این تعداد پنالتی از دست داده‌ایم. بازیکنان بارسلونا نمی‌توانند در یک بازی دو بار پنالتی هدر دهند. این مسئله‌ای جدی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.