سرمربی تیم فوتبال ناپولی با وجود شکست تیمش در دیدار سوپرجام ایتالیا از تلاش شاگردانش مقابل یوونتوس قدردانی کرد.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی با وجود شکست تیمش در دیدار سوپرجام ایتالیا از تلاش شاگردانش مقابل یوونتوس قدردانی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که مردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار سوپرجام ایتالیا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب یوونتوس شدند و از کسب قهرمانی بازماندند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم چون آنها هر کاری که نیاز بود را در تقابل با یوونتوس انجام دادند. ما در نیمه اول کمی ترسیده بودیم به خصوص تا زمانی که گل اول را دریافت کردیم، اما در ادامه واکنش خوبی از خود نشان دادیم.

وی افزود: چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد و به بازیکنانم بابت تلاش‌شان تبریک می‌گویم. شاید می‌توانستیم کارهای بیشتری هم در این بازی انجام دهیم اما می‌دانیم که چنین وضعیت‌هایی چقدر دشوار هستند.

سرمربی ناپولی همچنین در خصوص اینسینیه که در دقیقه ۸۰ این بازی یک ضربه پنالتی را به هدر داد و پس از این بازی اشک در چشمانش حلقه زد، اظهار داشت: در چنین بازی‌های مهمی، ممکن است که کمی بدشانس باشید و حتی پنالتی از دست بدهید.

گتوسو تصریح کرد: شزنی در دقیقه ۹۴ واکنش فوق‌العاده‌ای به ضربه لوزانو از خود نشان داد. ما به صورت تیمی برنده و بازنده می‌شویم. لوزانو هم نباید فکر کند که او دلیل باخت ما در این دیدار بود. هر دو تیم به هم احترام گذاشتند و این یک بازی تاکتیکی شطرنج بود و هیچیک از دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.