هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با برد شهرخودرو مقابل نساجی، باخت پیکان به مس رفسنجان و توقف ذوب آهن برابر نفت مسجد سلیمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه با برگزاری سه دیدار همزمان آغاز شد که نتایج زیر در این روز از مسابقات رقم خورد:

شهرخودرو یک- نساجی مازندران صفر

تیم فوتبال شهرخودرو امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهرخودرو‏‬ تمام شد. امین قاسمی نژاد (۳۰) برای شهرخودرو گلزنی کرد.

این نخستین بازی نساجی با مجید جلالی سرمربی جدید خود بود که با شکست این تیم همراه شد. شهرخودرو با این برد ۱۵ امتیازی و موقتاً از انتهای جدول جدا شد. نساجی هم ۹ امتیازی باقی ماند.

پیکان ۲ - مس رفسنجان ۳

تیم فوتبال پیکان با هدایت مهدی تارتار امروز در ورزشگاه شهر قدس میزبان مس رفسنجان با سرمربیگری محمد ربیعی بود اما در نهایت با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد. محمد ستاری (۸) و محمدامین درویشی (۵۵) برای پیکان و فراز امامعلی (۴۰ و ۷۹) و سجاد آشوری (۴۹) برای مس گلزنی کردند.

پیکان در این بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد. اسماعیل بابایی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما توپ او گل نشد و محمد ستاری توانست توپ برگشتی را وارد دروازه مس کند.

تیم پیکان با این باخت ۱۵ امتیازی باقی ماند. مس رفسنجان هم ۱۵ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت.

ذوب آهن صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

دیگر بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بین دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان برگزار شد. این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل ‏‬به پایان رسید.

ذوب آهن در دقیقه ۸۰ این مسابقه موفق شد دروازه نفت را باز کند اما کمک داور اول بازی اعتقاد به آفساید داشت و این گل در شرایطی که به نظر سالم می‌رسید، رد شد.

ذوب آهن با این تساوی هشت امتیازی شد. نکته عجیب اینجاست که هر هشت امتیاز ذوب آهن از روی نتایج تساوی به دست آمده است و این تیم تاکنون برد نداشته. باتوجه به اولتیماتوم باشگاه ذوب آهن به رحمان رضایی سرمربی این تیم به نظر می‌رسد این مربی به پایان کار خود نزدیک شده باشد.

نفت هم با هدایت مجتبی حسینی ۱۶ امتیازی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.