هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۳ بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین این دیدارها، شهر خودرو به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

شهرخودرو - نساجی مازندران ساعت ۱۵:۰۰ این بازی اولین مسابقه نساجی تحت هدایت مجید جلالی است. نساجی تا اینجای کار با ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و یکی از ماموریت‌های جلالی، دور کردن نساجی از منطقه خطر است. در مقابل شهرخودرو هم اوضاعی مشابه نساجی دارد و یک پله بالاتر از نساجی، در رده سیزدهم جای دارد. مهدی رحمتی برای اثبات جایگاه خود به عنوان سرمربی شهرخودرو به سه امتیاز خانگی این بازی نیاز دارد و باید دید این بازی چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.

ذوب‌آهن - نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۵:۰۰ ذوب‌آهن که تا اینجای کار نتوانسته طعم پیروزی را بچشد، مقابل نفت مسجد سلیمانی قرار می‌گیرد که در میانه جدول قرار دارد. شاگردان مجتبی حسینی با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و با جایگاه چهارم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارند. از طرفی دیگر ذوب‌آهن روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و با ۷ امتیاز، پانزدهم جدول است. رحمان رضایی به نوعی آخرین فرصت‌هایش را ذوب‌آهن تجربه می‌کند و اگر روند نامطلوب ذوب‌آهن ادامه پیدا کند، باید شاهد یک سرمربی‌ دیگر در این تیم باشیم.

پیکان - مس رفسنجان ساعت ۱۵:۰۰ این بازی تقابل دو تیمی است که می‌توان گفت فعلا از شرایط خود رضایت نسبی دارند. مس رفسنجان نسبت به اول فصل شرایط بهتری پیدا کرده است و با پیروزی هفته گذشته مقابل ماشین‌سازی تبریز، با ۱۲ امتیاز، در رده دوازدهم قرار گرفته است. در مقابل پیکان با ۱۶ امتیاز پنجم جدول است و وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته پیدا کرده است. کسب سه امتیاز بازی برای پیکان می‌تواند شاگردان تارتار را به صف مدعیان برساند و در مقابل مس رفسنجان با این کسب این پیروزی می‌تواند خود را از میانه پایین جدول بالا بکشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.