برترین گلزن تیم‌های ملی فوتبال جهان کریستیانو رونالدو را شایسته شکستن رکورد خودش می‌داند و تایید کرد به کادرفنی اورتون اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مجله کیکر، کریستیانو رونالدو پرتغالی این فرصت را دارد تا قاطعانه رکورد افتخار خود را از ۱۰۲ گل بهبود ببخشد و به رکورد علی دایی که ۱۰۹ گل به ثمر رسانده است برسد که بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ این تعداد گل را به ثمر رساند.

مهاجم ایرانی پیشاپیش ادای احترام به جانشین احتمالی خود می‌کند: "هیچ‌کس بیش از او سزاوار رسیدن به این رکورد نیست. او بدون شک بهترین فوتبالیست تمام ادوار است. من مطمئن هستم که پاداش به کسانی که سخت کار می‌کنند و مصمم هستند، می‌رسد. بنابراین این یک پاداش مناسب برای او خواهد بود.

در مصاحبه با مجله کیکر بازیکن سابق بوندس لیگا (۱۹ گل در ۱۰۷ بازی برای آرمینیا بیله فلد، بایرن مونیخ و هرتابرلین) در مورد زمان حضور خود به عنوان اولین بازیکن ایرانی در لیگ دسته اول آلمان صحبت کرد که وی در فصل ۱۹۹۷/۹۸ همراه با هموطنان خود کریم باقری و خداداد عزیزی حضور داشت. من نه تنها در آلمان بازی می‌کردم، بلکه در آنجا زندگی هم می‌کردم و به عنوان یک جوان هر روز چیزی یاد می‌گرفتم.

حضور در اورتون

دایی ، اکنون ۵۱ ساله است. او همچنین از داستان های عجیب و غریب می‌گوید. از شایعات در مورد مرگ او پس از یک تصادف رانندگی که مطرح بود. پس از چند سمت به عنوان مربی (از جمله مربی ملی در ایران)، آخرین تماس برای او از انگلیس برقرار شد، جایی که ممکن است در اورتون، باشگاه هموطن خود فرهاد مشیری کار کند. دایی می‌گوید صحبت‌های مستقیم در این باره باید زمانی انجام شود.

در ایران ، دایی که متالورژی خوانده بود حرفه دیگری داشت. به عنوان مثال یک شرکت لباس های ورزشی داشت که او درباره تغییر آن می‌گوید: تحریم های بین المللی علیه کشور ما آغاز شد و به همین خاطر اکنون من در یک شرکت بیمه و در صنعت فولاد شریک هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.