سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در رابطه با برنامه حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه های کشور توضیح داد.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی با اشاره به اینکه خوشبختانه وضعیت شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا بر اساس نظر کارشناسان پزشکی بهبود یافته است، بیان کرد: همانطور که در فصل گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ تعطیل شد، در صورتی که شیوع ویروس در کشور عقب نشینی کند، به سمتی پیش خواهیم رفت که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل بسیار مهم، حضور تماشاگران در بازی های ملی است و باید به آسیا ثابت کنیم علی رغم میزبانی بسیار خوب، فضای بی رحمانه ای برای رقیبان خود در ورزشگاه داریم و هواداران ایرانی سراپا حمایت و تشویق از تیم ملی روی سکوها هستند و باید از جامعه هواداری خود که بسیاری از کشورها در حسرت آن به سر می برند استفاده کنیم.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با اشاره به برنامه های سازمان لیگ به منظور حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، اعلام کرد: برنامه هایی را برای نیم فصل دوم داریم اما در درجه اول باید پیشنهادات را در این رابطه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کنیم تا به تدریج و به صورت پایلوت شاهد حضور حداقل تماشاگران در چند ورزشگاه باشیم.

مهدی افزود: در صورت موفقیت، بنا بر شرایط پاندمی ویروس و مجوز نظام جامع سلامت، آمادگی حضور تماشاگران در ورزشگاه های کشور را دارا هستیم.

وی تاکید کرد: باید ثابت کنیم که پروتکل های بهداشتی از سوی تماشاگران ایرانی در ورزشگاه های کشور مدنظر قرار می گیرد و از این علاقمندان فوتبال درخواست می کنیم می خواهیم که بر اساس دستورالعل های بهداشتی در ورزشگاه های کشور حاضر شوند تا از اولین کشورهایی باشیم که در آسیا، تماشاگرانش به ورزشگاه راه پیدا می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.