دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس موقعیتی نداشت اما دو گل زد و بازی را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فروزان پس از شکست دو بر یک فولاد مقابل پرسپولیس بابت ناراحتی اش پس از دریافت گل دوم گفت: امروز حق تیم ما بود برنده شود. باید در این بازی پیروز می‌شدیم و آنها بدون موقعیت دو گل به ما زدند. یک بار در نیمه او به محوطه جریمه آمدند و اشتباه فردی داشتیم. نیمه دوم هم همین اتفاق افتاد و گل خوردیم.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد ادامه داد: البته ما به اتفاقات دیگر باختیم. یک بازیکن می‌تواند پنج دقیقه وقت بازی را به دلیل اعتراض و دعوا بگیرد.؟! بازیکن پرسپولیس باید چند کارت قرمز می‌گرفتند. اصلاً بحث کری‌خواندن بخاطر سابقه بازی کردنم ندارم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است.

وی تاکید کرد: پنج تعویض ما و پنج تعویض هم پرسپولیس انجام داد. زمان زیادی هم صرف اعتراض بازیکنان پرسپولیس شد اما آیا داور باید ۵ دقیقه وقت اضافه بگیرد؟ ما در همان زمان تلف شده فرصت برای گل زدن داشتیم ما برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم و یک فرصت هم در دقایق پایانی از دست‌مان رفت و شانس با ما یار نبود.

دروازه‌بان تیم فولاد در خصوص هم‌رنگی لباس مربیان تیم پرسپولیس و بازیکنان فولاد عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی لباس مشکی پوشیده بود. بازیکنان ما به خاطر شباهت پیراهن‌هایمان با او اشتباه می‌گرفتند و وقتی داور به او تذکر داد لباسش را عوض کند گفت هرچه خودم تصمیم بگیرم همان است. ما در این بازی با بدشانسی از جمله مسائل داوری و وقت تلف کردن بازی را باختیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )