سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل یوونتوس و کسب پیروزی در این دیدار ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل یوونتوس و کسب پیروزی در این دیدار ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته هجدهم سری A ایتالیا در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی را از پیش‌رو برداشتند و فاتح دربی ایتالیا شدند، به شبکه تلویزیونی«اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: برای شکست دادن تیمی همچون یوونتوس که برای همه تیم‌های ایتالیایی مرجع است، باید عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و ما در این دیدار این کار را کردیم. خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و این رضایت‌بخش است که می‌بینیم چیزهایی که فکر می‌کردیم می‌توانیم از آن طریق به یووه ضربه بزنیم، درست بود.

وی افزود: بازیکنان به خوبی از برنامه‌ای که مدنظر داشتیم، پیروی کردند و برای آنها خیلی خوشحالم. پیروزی در چنین بازی‌هایی است که به شما خودباوری می‌دهد و درک می‌کنید که در مسیر درستی قرار دارید. ثمره فرآیندی که در پیش گرفته‌ایم را هم فصل گذشته دیدم و حالا این فصل نیز در حال ادامه همان فرآیند هستیم. یوونتوس در سال‌های اخیر مرجع مهمی بوده، تیمی که برای ۹ سال متوالی فاتح سری A ایتالیا شده و کاری استثنایی هم در زمین و هم در باشگاه خود انجام داده است.

سرمربی ایتالیایی اینتر که برای اولین بار از زمان جدایی‌اش از یوونتوس موفق به شکست این تیم شد و اولین پیروزی نراتزوری مقابل بانوی پیر در جوزپه مه‌آتزا از ماه سپتامبر ۲۰۱۶ را رقم زد، تصریح کرد: هنوز هم روی حرفم هستم که یوونتوس همچنان با اینتر فاصله دارد و نه‌تنها اینتر، بلکه تمامی باشگاه‌های ایتالیایی دیگر هم با یووه فاصله دارند، اما ما در تلاش هستیم این فاصله را از بین ببریم.

کونته ادامه داد: دیدیم که اینتر با رسیدن به فینال لیگ اروپا، اعتبار خود را چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌المللی دوباره به دست آورده است. حذف از لیگ قهرمانان همانند یک زخم باز است که ما آن را با خود حمل می‌کنیم، اما بچه‌ها می‌دانند که می‌توانند از این زخم‌ها چیزهایی یاد بگیرند و برای اطمینان از تکرار نشدن همان اتفاقات از آنها استفاده کنند.

سرمربی اینتر که شاگردانش حالا در رده دوم جدول و هم‌امتیاز میلانِ صدرنشین هستند، گفت: این تازه شروعی برای ما است، اما شکست یوونتوس با داشتن قهرمانی همچون کریستیانو رونالدو به ما این خودباوری را می‌دهد که در مسیر درستی هستیم. به عنوان مربی هرگز موفق به شکست یوونتوس نشده و همیشه مقابل آنها شکست خورده بودم که سزاوار شکست هم بودم، اما حالا این پیروزی یک پیشرفت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.