سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از اینکه شاگردانش قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را از دست دادند، ناراحت است.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از اینکه شاگردانش قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را از دست دادند، ناراحت است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو تن به شکست ۳ بر ۲ دادند و از رسیدن به قهرمانی بازماندند، گفت: بیلبائو یکبار پیش از پایان نیمه اول نتیجه را به تساوی کشاند و بار دیگر در دقیقه ۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند، دو گلی که از روی اشتباهات ما رقم خورد. باید در خط دفاعی پیشرفت و در این منطقه متعهدانه‌تر عمل کنیم.

وی افزد: باید این بازی را آنالیز کنیم که کار دشواری است. غمگین و ناامید هستیم چون می‌خواستیم فاتح این جام شویم. این شکست، گامی رو به عقب نیست. کسب این جام می‌توانست نشان دهد که در مسیر درستی قرار داریم، اما با این وجود پیش از این نشان داده بودیم که در مسیر درستی هستیم. هر کاری که می‌توانستیم برای رسیدن به پیروزی انجام دادیم، اما خیلی خسته بودیم. برای خیلی از بازیکنان‌مان بازی در فینال تجربه خوبی خواهد بود.

کومان که به نظر از قضاوت داور این دیدار ناراضی بود، درباره اخراج فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش در دقیقه پایانی وقت اضافه و خطاهای زیادی که بازیکنان حریف روی او انجام دادند، اظهار داشت: بهتر است در مورد داوری صحبت نکنم. نمی‌دانم چقدر روی مسی خطا شد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.