تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب یک پیروزی خانگی برابر حریف رده هشتمی‌اش، از باقی ماندن در صدر جدول رده بندی بوندس‌لیگا در پایان نیمه نخست فصل جاری بوندس‌لیگا اطمینان حاصل کرد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب یک پیروزی خانگی برابر حریف رده هشتمی‌اش، از باقی ماندن در صدر جدول رده بندی بوندس‌لیگا در پایان نیمه نخست فصل جاری بوندس‌لیگا اطمینان حاصل کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم بوندس‌لیگای‌ آلمان عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد میهمان خود تیم فرایبورگ را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و یازدهمین برد خود را در این فصل کسب کند.

در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۷ گل نخست را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. در دقیقه ۵۲ نیلز پیترسن گل تساوی را برای فرایبورگ زد، اما توماس مولر با گلزنی در دقیقه ۷۵ اجازه نداد باواریایی‌ها امتیاز از دست دهند.

به این ترتیب بایرن مونیخ ۳۶ امتیازی شد و با حفظ فاصله چهار امتیازی‌اش با لایپزیگ رده دومی در فاصله یک هفته به پایان نیمه نخست فصل، قهرمان نیم‌فصل شد. فرایبورگ هم با ۲۳ امتیازی که داشت، فعلاً در رده هشتم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی هفته شانزدهم بوندس‌لیگا، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به وقت تهران، اینتراخت فرانکفورت میزبان شالکه قعرنشین خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.