دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با توقف تیم نانت، شکست خانگی تیم نیس و پیروزی استراسبورگ ادامه پیدا کرد.

دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با توقف تیم نانت، شکست خانگی تیم نیس و پیروزی استراسبورگ ادامه پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه و در سومین روز از این هفته، امروز (یکشنبه) سه بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بوردو و استراسبورگ مقابل رقبا به برتری رسیدند و تیم‌های نانت و لانس امتیازات را تقسیم کردند.

در یکی از این بازی‌ها تیم رده هفدهمی نانت که میزبان لانس بود به تساوی یک - یک رضایت داد. عمران لوزا در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی نانتی‌ها را پیش انداخت، اما ۹ دقیقه به پایان کار، گائل کاکوتا گل تساوی را برای لانس زد. با این نتیجه نانت با ۱۸ امتیاز در فاصله سه امتیازی منطقه سقوط و روی پله هفدهم قرار گرفت. لانس اما با یک امتیازش از این مسابقه، ۲۸ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

در دو بازی دیگر تیم نیس با نتیجه ۳ بر صفر به میهمانش بوردو باخت و استراسبورگ نیز با یک گل از سد میهمان خود سن‌اتین گذشت.

در ادامه بازی‌های هفته بیستم لوشامپیونه، امشب از ساعت ۱۹:۳۰ لیل میزبان رمس است و از ساعت ۲۳:۳۰ لیون از متس پذیرایی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.