سرمربی جدید نساجی می گوید تمام تلاش، تجربه و علم خود را وسط می‌گذارد تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند و در یک سال و نیم آینده تبدیل به تیم بزرگی شود.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی نساجی بعد از مراسم معارفه‌اش که در حضور حدادیان مالک تیم و همینطور اسدی رئیس هیات مدیره انجام شد، با خسته نباشید به وحید فاضلی و دستیارانش گفت: از حدادیان و اسدی و هیات مدیره تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده و شرایط بازگشتم را فراهم کردند. امیدوارم بتوانم در نساجی منشا خدمت باشم.

سرمربی جدید نساجی به اشاره به سابقه حضور در این تیم و شناخت از فضای شهر و هواداران نساجی گفت: می‌دانم مردم با این تیم زندگی می‌کنند و اوقات و احوال آن‌ها با نتایج این تیم می‌تواند خوب یا بد باشد. تمام توان، تجربه و علمم را وسط می‌گذارم تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند. به بازیکنانم گفتم که خودم را در نساجی غریبه نمی‌دانم و آن شهر را هم شهر خودم می‌دانم. از همه مسئولان و مردم می‌خواهم کنار این تیم باشند و همراه ما باشند.

وی با اشاره به وضعیت روحی و روانی بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و باید از نظر روحی ترمیم شوند. می خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا به لطف خدا شرایط تغییر کند. نساجی آنقدر بزرگ است که اصلا نباید دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد.

جلالی با اشاره به برنامه خود برای این تیم اظهار کرد: ما در برنامه ریزی یک سال و نیمه می‌توانیم کاری کنیم که نساجی بزرگی کند ولی لازمه این امر کمک همه است. باید همه یک‌دل باشیم و خالصانه هر چه بلد هستیم، خرج کنیم. مطمئنا این بازیکنان توانایی دارند و به لطف خدا از اولین بازی از مشهد دست پر بر می‌گردیم و هفته بعد که می‌خواهم به قائمشهر بروم نزد مردم سربلند باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.