مربی تراکتور می‌گوید تیمش نقاط قوت استقلال را شناسایی کرده است و از نقاط ضعف آبی‌پوشان پایتخت استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بدون تردید استقلال یکی از تیم‌های باسابقه کشورمان است و در طول این فصل استقلال در جدول، همسایه و مجاور ما است و کسب امتیاز برای ما بسیار مهم است. تیم ما علاوه بر استراحت و ریکاوری، روی نقاط ضعف خود کار کرده است. ما می‌خواهیم یک فوتبال باکیفیت در شان تیم تراکتور نشان دهیم. کسب نتیجه اولویت دوم ماست. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: ما استقلال را آنالیز کردیم و سعی می‌کنیم در هر بازی استراتژی و سورپرایز خوبی داشته باشیم. بازیکنان مصدوم ما برگشتند. ما سعی کردیم در این مدت نقاط قوت استقلال را شناسایی کنیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم. با توجه به نتایجی که به دست آمده است، این بازی باعث می‌شود ما از بالای جدول عقب نمانیم.

چمنیان در پایان گفت: اشکان دژاگه آخرین نفر از مصدومان تیم بود که شرایط بازی را پیدا کرده است. امیدوارم بتوانیم از حداکثر توان خود استفاده کنیم. یکی از استراتژی‌های تیم تراکتور این بوده به داوران احترام بگذارد. بیژن حیدری داور با تجربه‌ای است و بعید می‌دانم مشکلی پیش بیاید. ما تمرکز خود را روی مسائل فنی خواهیم گذاشت تا بتوانیم حداکثر امتیاز را در این بازی به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.