سجاد جعفری هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که تیمش مشکلات زیادی دارد و این وضعیت در شأن مردم مسجدسلیمان و هواداران نفت نیست.

سجاد جعفری هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که تیمش مشکلات زیادی دارد و این وضعیت در شأن مردم مسجدسلیمان و هواداران نفت نیست. سجاد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو اظهار داشت: در این بازی محکوم به برد بودیم، چون دو باخت پشت سر هم باعث شده بود تا شرایط‌مان کمی بد شود. خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و به هدف‌مان رسیدیم. البته شهر خودرو هم تیم خوبی است که چند موقعیت خوب داشت، ولی ما از فرصت‌ها بهتر استفاده کردیم و سه امتیازی مهم گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در بازی مقابل شهر خودرو دو پاس گل داد، در این مورد خاطر نشان کرد: من در لیگ امسال یک گل زده بودم و از این بازی پایم به پاس گل دادن هم باز شد و دو پاس گل دادم. پست اصلی من هافبک است و طبیعتاً خیلی‌ها انتظار دارند پاس گل بدهم. خودم هم پاس دادن را کمی بیشتر از گل زدن دوست دارم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.

وی در واکنش به صحبت‌های مجتبی حسینی درباره مشکلات نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: آقا مجتبی حقیقت را گفت. تیم ما مشکلات ابتدایی دارد و این وضعیت در شأن مردم مسجدسلیمان و هواداران نفت نیست. ما از لحاظ سخت‌افزاری با مشکل روبه‌رو هستیم و امکانات حداقلی را نداریم. تیم ما حتی یک پزشک ساده ندارد و ما برای یک دررفتگی ساده که بین فوتبالیست‌ها رایج است، باید به اهواز برویم. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.