سرمربی جدید نساجی ابراز امیدواری کرد این تیم را به جایگاه واقعی خود برساند و باعث خوشحالی هواداران نساجی شود.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی که در فوتبال ایران به "آقا معلم" شهرت دارد، بار دیگر در قامت منجی به تیمی لیگ برتری ملحق شده و قرار است پروسه پردردسر خروج یک تیم ته جدولی از بحران را اجرا کند.

جلالی که مربیگری را از اوایل دهه سوم زندگی خود و از حدود ۲۰ سالگی آغاز کرده، ساعاتی قبل هدایت نساجی قائمشهر را بر عهده گرفت تا این تیم رده چهاردهمی و باسابقه و همینطور پرطرفدار در شمال ایران را از بحران خارج کند تا این تیم تبدیل به نوزدهمین تیم تحت هدایت او شود.

البته نساجی برای مجید جلالی غریبه نیست و او دقیقا دو سال قبل هم همین ماموریت را در نساجی بر عهده داشت و توانست در نخستین فصل حضور قرمزپوشان در لیگ برتر، حکم بقای آن‌ها را در بالاترین سطح فوتبال ایران کسب کند.

حالا جلالی در تکرار ماموریت خود که در این سال‌ها به خوبی توانسته از عهده آن برآید، از فردا به طور رسمی در تمرینات شرکت می‌کند و تیمش را برای دیدار با شهرخودرو در هفته دوازدهم لیگ‌برتر ایران آماده می‌کند تا با مهدی رحمتی، سرمربی جوان شهرخودرو تقابلی دشوار داشته باشد چرا که در حال حاضر هر دو تیم در انتهای جدول به سر می‌برند و کسب سه امتیاز این بازی آن‌ها را از بحران خارج خواهد کرد.

* جلالی: امیدوار نساجی را به جایگاه واقعی خود برسانم

جلالی که فعلا تمام تمرکز خود را روی تحقیق روی نساجی گذاشته تا در فاصله کوتاه تا بازی با شهرخودرو شناخت بیشتری از این تیم و بازیکنانش داشته باشد، در گفت‌وگو با ایسنا، پیامی برای هواداران این تیم ریشه‌دار داشت و گفت: امیدوارم برای این تیم و هوادارانش منشأ خیر باشم و بتوانم نساجی را به به جایگاه واقع‌ خود در فوتبال ایران برسانم.

او به تجربه حضور در نساجی و کسب نتایج خوب با این تیم در لیگ هجدهم اشاره کرد و گفت: تمام هدفم خوشحالی هواداران نساجی است. من خاطرات خوشی از این تیم دارم و سعی می‌کنم در پایان رضایت هواداران را جلب کنم و روزهای بهتری را در آینده رقم بزنیم.

سرمربی جدید نساجی، بعد از اینکه سال گذشته در میانه‌های فصل هدایت گل‌گهر سیرجان را بر عهده گرفت و آن‌ها را در آخرین هفته در لیگ برتر حفظ کرد و از این تیم جدا شد، در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ در هیچ تیمی حضور نداشته و حالا به عنوان یکی از باسابقه‌ترین مربیان لیگ‌برتر مجددا پای به زمین مسابقه می‌گذارد.

نساجی در حال حاضر با کسب ۹ امتیاز از ۱۱ بازی در رده چهاردهم جدول رده‌بندی است ولی این شانس را دارد که با کسب سه امتیاز حداقل، سه تا چهار پله خودش را بالاتر ببرد. آن‌ها در ادامه نیم‌فصل با تیم‌هایی مانند شهرخودرو، استقلال، ذوب آهن و گل گهر بازی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.