سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از ایجاد حاشیه در این باشگاه از رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به شدت انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از ایجاد حاشیه در این باشگاه از رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به شدت انتقاد کرد. رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز گذشته ذوب‌آهن مقابل سایپا که با شکست دو بر یک تیمش در لحظات پایانی بازی همراه بود، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم. در این بازی خارج از خانه تیم برتر میدان بودیم اما باز هم در دقایق پایانی گل خوردیم. کسی که بازی‌های ذوب‌آهن را دنبال می‌کند و فوتبال را می‌فهمد، می‌داند که ما از لحاظ فنی خیلی خوب کار می‌کنیم اما طلسم تیم شکسته نمی‌شود و در هر بازی با اتفاقاتی عجیب و خنده‌دار به حریف امتیاز می‌دهیم.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن از لحاظ فنی خیلی خوب کار می‌کند اما دریافت گل در لحظات پایانی بازی آنهم با اشتباهات فردی نشان می‌دهد تمرکز کافی ندارد. عناصری که هستند از بدنه باشگاه که تمرکز را از تیم گرفته‌اند و مدام آسیب می‌زنند. یک غده سرطانی در ذوب‌آهن وجود دارد که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و بیشتر به پیکره باشگاه آسیب می‌زند. این موضوع در یک سال ‌ونیم گذشته در ذوب‌آهن وجود داشته و بحث جدیدی نیست.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه او‌ پیش از این رسول کربکندی (سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن) را با عنوان پدرخوانده یاد کرده بود، تصریح کرد: این مسائل تیم را اذیت می‌کند و حاشیه ایجاد می‌کند. همانطور که ایشان موضوع اولتیماتوم را با وجود محرمانه بودن رسانه‌ای کرد، مدام تمرکز تیم را به هم می‌ریزد.

رضایی که سال‌ها سابقه بازی در سری A ایتالیا را در کارنامه دارد، عنوان کرد: پدرخوانده‌های پیشین هم اینطور به ما امر و نهی نکرده بودند، شما که سایه‌ای بیش نیستید. حتی حرفی که می‌زنید هم حرف خودتان نیست. پدرخواندگی برای قرن بیستم بود و حالا ۲۰ سال است که وارد قرن بیست و یک شده‌ایم، بهتر است استراتژی خود را تغییر بدهید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اتفاقاتی که پیش از بازی با سایپا رخ داد و اعلام شد به او اولتیماتوم داده شده است، گفت: چه دلیلی داشت دو روز قبل از این بازی مهم چنین مباحثی را عنوان کنند، در حالی که همه مسائل قرار بود محرمانه باشد و به عنوان راز باقی بماند؟ من خودم از این موضوع اطلاع داشتم و دلیلی نداشت توسط عده‌ای رسانه‌ای شود. در حالی که در باشگاه از کل عوامل خواسته شد این موضوع محرمانه بماند اما فورا با انجام مصاحبه به بیرون درز پیدا کرد. هدف از رسانه‌ای کردن موضوع اولتیماتوم چه بوده است؟

رحمان رضایی تاکید کرد: این موضوع ناشی از ناهماهنگی و کار نابلدی این عوامل است. از طرفی تیم را با مصاحبه‌های عجیب بهم می‌ریزند و طرف دیگر برای توجیه کار اشتباه‌شان بیانیه حمایتی منتشر می‌کنند. این مواضع ضد و نقیض تمرکز تیم را به هم می‌ریزد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )