گروه استان‌ها- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: اوت‌های دستی تیم پیکان روند بازی را خراب کرده و تیم ما نیز در شکل دادن به بازی دچار مشکل شده بود.

گروه استان‌ها- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: اوت‌های دستی تیم پیکان روند بازی را خراب کرده و تیم ما نیز در شکل دادن به بازی دچار مشکل شده بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، سجاد شهباززاده پس از پیروزی سپاهان مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار بازی بسیار دشواری برای تیم ما بود. در نیمه نخست اوت‌های تیم پیکان بسیار عجیب بود.

وی تصریح کرد: اوت‌های دستی تیم پیکان روند بازی را خراب کرده و تیم ما نیز در شکل دادن به بازی دچار مشکل شده بود، اما در نیمه دوم بهتر بودیم و از این دیدار سخت ۳ امتیاز کسب کردیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره استمرار گلزنی در این فصل از رقابت‌ها بیان کرد: همیشه تلاش خود را برای موفقیت انجام داده‌ام و در این فصل نیز شرایط خوبی دارم. در این فصل شرایطم در میدان بازی به گونه‌ای است که می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم و از این بابت از بازیکنان و کادر فنی تیم سپاسگزارم.

شهباززاده خاطرنشان کرد: در هر پستی بازی کنم تلاشم بر این است که وظیفه خود را به خوبی انجام دهم و به دنبال گلزنی نیز هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )