گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار دشواری در آبادان در پیش داریم و امیدواریم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار دشواری در آبادان در پیش داریم و امیدواریم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محرم نویدکیا پس از پیروزی سپاهان مقابل پیکان تهران در ارتباط زنده با برنامه تلویزیونی دیدار برتر شبکه استانی اصفهان اظهار داشت: اگر بخواهم منطقی درباره فوتبال امروز صحبت کنم، در نیمه نخست فوتبال خوبی ارائه نکردیم و پیکان بهتر و مسلط‌تر از ما بازی کرد.

وی تصریح کرد: با اینکه در این نیمه یک گل از حریف پیش افتادیم، اما انتظار بالاتری از بازیکنانم داشتم. نظم خوبی در عملکرد هافبک‌های تیم برای پوشش فضاهای میدان نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: در اوایل نیمه دوم نیز عملکرد خوبی نداشتیم و یک گل نیز دریافت کردیم اما پس از این گل شرایط بهتر شد و فرصت‌های بسیار زیادی برایمان به وجود آمد و این شانس را داشتیم تا گل‌های خود را افزایش دهیم.

نویدکیا بیان کرد: برای تیم ما ایده‌آل نبود که در نیمه نخست فضاهای میدان را از دست بدهیم و برخلاف ما، تیم پیکان میانه میدان را در دست گرفت و به خوبی هافبک‌های ما را پرس کرد و مشخص بود با برنامه‌ریزی دقیقی وارد میدان شده‌اند. در نهایت خدا را شکر می‌کنم که ۳ امتیاز این دیدار را کسب کردیم.

وی درباره دیدار آینده سپاهان با نفت آبادان گفت: تمام بازی‌های سپاهان دشوار است. دیدارهای تیم‌هایی مانند سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور سخت است و باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم. دیدار دشواری در آبادان داریم و امیدواریم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.