کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نمی‌توانیم اختلاف باشگاه و کادرفنی را کتمان کنیم و همه می‌دانند که رابطه خوبی وجود ندارد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نمی‌توانیم اختلاف باشگاه و کادرفنی را کتمان کنیم و همه می‌دانند که رابطه خوبی وجود ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم حدادی‌فر پس از شکست ۲ بر یک ذوب‌آهن مقابل سایپا گفت: بازی نسبتا سختی بود. توانستیم به بازی برگردیم و شاید هم می‌توانستیم پیروز باشیم. این معضل مربوط به یکی دو بازی گذشته‌مان نیست و در چند بازی گذشته از ابتدای فصل گرفتار آن هستیم. تمرکز تیم‌مان به هم می‌خورد و باعث شده در چنین شرایطی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم ولی به اندازه تلاشی که انجام می‌دهیم امتیاز کسب نکردیم و امیدوار به آینده لیگ هستیم. کارمان فوق‌العاده سخت است و انشالله که بتوانیم جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که اولتیماتوم هیئت مدیره باشگاه چقدر روی نتایج ذوب‌آهن تاثیر‌گذار است؟ خاطرنشان کرد: اختلاف باشگاه و کادرفنی را نمی‌توانیم کتمان کنیم؛ رابطه خوبی وجود ندارد و همه این موضوع را می‌دانند. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شود. من در این موضوع دخالت نمی‌کنم. سال گذشته هم در بازی با سایپا درباره مسائل باشگاه صحبت کردم و گفتم که مربی خارجی باشگاه را برگردانید ولی برخورد خوبی با من نشد و دیگر در مسائل باشگاه دخالت نمی‌کنم. بازیکنان این مسائل را می‌بینند و در نتایج تاثیرگذار است و امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شود.

حدادی‌فر در خصوص داوری بازی با سایپا گفت: باید صحنه‌ها را ببینیم. مشکل ما داوری نیست و باید مشکلات دیگر را حل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.