سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به بقای این تیم در لیگ برتر اطمینان دارد و وعده داد که بردهای تیمش از هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به بقای این تیم در لیگ برتر اطمینان دارد و وعده داد که بردهای تیمش از هفته‌های آتی آغاز خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اخباری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی خوب، جاندار و البته محکمی بود و شناخت خوبی از نساجی داشتیم. خیلی زود طبق آن چیزی که تمرین کرده بودیم روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم. شرایط دو تیم ایجاب می‌کرد استرس بازی بالا باشد و تیم خوب نساجی با بازیکنان خوبی که دارد روی غفلت ما به گل رسید.

وی ادامه داد: استرس بازی خیلی بالا بود و حریف ما بیشتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد. مصدومیت ایمان باصفا یک مقداری نظم تیمی‌مان را به هم ریخت. تعجب می‌کنم در صحنه‌ای هم که همه دیدند چطور باصفا ضربه خورد و بعد از آن داور مراعات نساجی را کرد و اخطار دوم را به مهرداد بایرامی نداد، در صورتی که مهاجم نساجی باید اخراج می‌شد. یک مقدار این مسئله تأثیرگذار بود و اگر این اتفاق رخ می‌داد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در پاسخ به این پرسش که «چرا پیمان بابایی در نیمه دوم به ترکیب تیم اضافه شد؟»، گفت: پیمان بابایی یک مصدومیت از ناحیه همسترینگ داشت و دیر به تمرینات ما اضافه شد. بازیکنان ما خیلی جنگیدند و کمترین موقعیت را به حریف دادند و اگر اتفاقی هم روی دروازه ما بود روی توپ‌های مستقیم بود. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به غیر از یک صحنه که روی یک اوت دستی غفلت کردیم، در بقیه صحنه‌ها بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. بازی کردن روی زمین مصنوعی خیلی سخت است. متأسفانه برنامه بازی‌های ما را طوری تنظیم کردند که در دو هفته متوالی مجبور شدیم، روی چمن مصنوعی بازی کنیم. امیدوارم روزی بیاید که استان سرسبز مازندران با هواداران پرشورش یک زمین چمن طبیعی خوب داشته باشد.

اخباری در واکنش به این موضوع که در دقایقی از بازی بازیکنانش وقت‌کشی می‌کردند، تصریح کرد: چنین چیزی به نظر نمی‌رسید. شدت مصدومیت‌های بازیکنان ما را همه دیدند. ما دو تعویض اجباری داشتیم و اتابک زارعی و ایمان باصفا را به دلیل مصدومیت تعویض کردیم. بازیکنان نساجی خیلی محکم بازی می‌کردند و ما هم در این بازی مصدوم دادیم. تیم ما دنبال برد بود و فکر نمی‌کنم منصفانه باشد که بگوییم بازیکنان ما وقت‌کشی کردند.

وی درباره بازی نکردن امین رضایی درون دروازه تیمش مقابل نساجی، خاطرنشان کرد: امین رضایی یکی از بهترین گلرهای ایران است و مطمئن باشید اگر همین روند را ادامه دهد، طی سه سال دیگر به تیم ملی می‌رسد. یک مصدومیت جزئی برای او پیش آمده بود و ما نخواستیم ریسک کنیم تا مصدومیتش بیشتر شود. ما دو دروازه‌بان خوب داریم، مهدی اسلامی کاپیتان تیم ماست و امروز هم خوب بازی کرد. در کل فرقی نمی‌کند که در تیم ما چه کسی بازی می‌کند. بازیکنان ما همدل هستند و امروز هم به خاطر اینکه ریسک نکنیم از امین رضایی استفاده نکردیم.

اخباری در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان سرمربی موقت است یا دائمی شده، گفت: حکم خاصی به من ندادند، ولی درباره مسائل فنی تیم به من تفویض اختیار کردند. فعلاً ادامه می‌دهیم و هرچه تصمیم‌گیری شود، فعلاً مسئولیت فنی تیم با من است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که تیمش در لیگ برتر باقی می‌ماند، عنوان کرد: صد درصد در بقای تیم ما شک نکنید. تیمی که خوب می‌جنگد، تا لحظه آخر استقامت دارد و موقعیت ایجاد می‌کند و موقعیت کمی هم به حریف می‌دهد قطعاً شایستگی ماندن در لیگ را دارد. مطمئن باشید که روند پیروزی‌های ماشین‌سازی شروع می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.