سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که شاگردانش صعودشان را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا سخت کردند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که شاگردانش صعودشان را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا سخت کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو پس از پیروزی خانگی ۳ بر ۲ شب گذشته (چهارشنبه) یوونتوس مقابل جنوا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا - در دیداری که بانوی پیر ۲ بر صفر از حریف خود پیش بود - به شبکه رای اسپورت گفت: ما زندگی را برای خودمان سخت کردیم، چون در نیمه اول واقعاً داشتیم خوب بازی می‌کردیم اما در نیمه دوم حواس‌مان پرت و کارمان سخت شد. باعث تأسف است چون ما کاری که می‌بایست را انجام دادیم و باید بهتر از این‌ها بازی را مدیریت می‌کردیم. قهرمانی در کوپا ایتالیا هم جزو اهداف ماست، پس کسب پیروزی و صعود به دور بعدی برای ما مهم بود.

ستاره یوونتوس در نیمه اول هافبک سوئدی این تیم دژان کولوسفسکی بود که یک گل زد و یک پاس گل هم داد. اما او در نیمه دوم افت کرد.

پیرلو درباره عملکرد بازیکن سابق پارما هم گفت: او هنوز بسیار جوان است و فقط یک فصل در سری A بازی کرده است پس بازی در تیمی مانند یوونتوس برای او قدم بزرگی است. طبیعی است که در چنین شرایطی فرازونشیب‌هایی داشته باشد اما لازم است که در ۹۰ دقیقه به بازی‌اش ثبات بیشتری بدهد و بداند که در یوونتوس هر توپی بسیار مهم است.

پیش از یوونتوس، اینتر و میلان هم در وقت‌های اضافه بازی مقابل فیورنتینا توانسته بودند جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کنند.

پیرلو با اشاره به این موضوع افزود: تقریباً تمام بازی‌ها تا الان (به جز بازی ناپولی - امپولی که ناپولی در وقت‌های معمول برد) به وقت‌های اضافه کشیده شده‌اند که این نشان می‌دهد همه آنها سخت هستند. وضعیت ما هم مشابه اینتر است و هر دو چند روز وقت داریم که برای بازی بعدی (دربی ایتالیا در روز یکشنبه هفته آینده) آماده شویم.

سرمربی یوونتوس در پایان به این سؤال که چرا تیمش مقابل تیم‌های کوچکتر بیشتر به دردسر می‌افتد تا تیم‌های بزرگ، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم که ما امشب به دردسر افتاده باشیم. ما در اکثر دقایق بر بازی‌ سوار بودیم. امشب کلی بازیکن جوان در ترکیب‌مان داشتیم که اولین تجربه بازی‌شان در چنین سطحی بود. پس رخ دادن برخی اشتباهات طبیعی بود. مشکل ما عدم تمرکز در برخی از مقاطع بازی بود به خصوص در مواردی که منجر به موقعیت گلزنی می‌شد. بنابراین لازم است که عملکردمان را در مدیریت بازی ارتقا دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.