مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با یک برد روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بهتر می‌شود و مطمئنم با این سبک بازی شرایط خیلی بهتری در آینده خواهیم داشت.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با یک برد روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بهتر می‌شود و مطمئنم با این سبک بازی شرایط خیلی بهتری در آینده خواهیم داشت. عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن و عدم نتیجه‌گیری این تیم اظهار داشت: تیم ما خوب کار می‌کند ولی نمی‌دانیم اسمش را بدشانسی بگذاریم یا مسئله‌ای دیگر که نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم ولی در چند بازی بعد از دقیقه ۹۰ نتیجه عوض شده است. عملکرد تیم ما واقعاً خوب بوده ولی پنالتی‌هایی به اشتباه علیه ما گرفته و باعث شده در خیلی بازی‌ها که پیروز بودیم، ٣ امتیاز را نگیریم.

وی عنوان کرد: وضعیت خوبی داریم و سعی می‌کنیم خواسته‌های کادر فنی را پیاده کنیم. امیدواریم نتیجه بگیریم و از شرمندگی هواداران بیرون بیاییم. با یک برد وضعیت ما خیلی بهتر می‌شود. در بازی با آلومینیوم هم خیلی وضعیت خوبی داشتیم و قطعا تیم برتر بودیم ولی بازهم روی یک اشتباه ٣ امتیاز را نگرفتیم.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به حضور رحمان رضایی به عنوان سرمربی این تیم، یادآور شد: آقا رحمان خیلی مسائل خوبی را به بازیکنان گوشزد کرده است. از عملکرد تیم در زمین مشخص است که کادر فنی خیلی مسلط کار می‌کند. تیم خیلی خوب بازی می‌کند و همیشه ما در نیمه مربیان جبران می‌کنیم. نمی‌توانیم مربی را مقصر نتایج بدانیم. با یک برد صددرصد روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بهتر می‌شود. مطمئنم با این سبک بازی شرایط خیلی بهتری در آینده خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.