باشگاه چلسی به انتقال مدافع میانی نیمکت‌نشین خود که در این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی آبی‌های لندن نداشته چراغ سبز نشان داده است.

باشگاه چلسی به انتقال مدافع میانی نیمکت‌نشین خود که در این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی آبی‌های لندن نداشته چراغ سبز نشان داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاردین انگلیس نوشته است که باشگاه چلسی با انتقال فیکایو توموری به میلان به عنوان بازیکن آزاد موافقت کرده است.

این مدافع جوان در این فصل جزو مهره‌های اصلی تیم فرانک لمپارد نبوده است و امیدی به تغییر این وضعیت در نیمه دوم فصل هم ندارد. به همین دلیل از باشگاه درخواست انتقال به تیمی دیگر را داشته و چلسی هم با خواسته او موافق کرده است.

در این میان از میلان به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای این مدافع میانی ۲۳ ساله نام برده می‌شود، البته میلانی‌ها گزینه دیگری مانند محمد سیماکان، مدافع تیم فوتبال استراسبورگ فرانسه را هم مدنظر دارند تا در صورت عدم موفقیت در جذب توموری، او را به خدمت بگیرند.

چلسی با انتقال توموری به میلان موافقت کرده اما ظاهراً قرار نیست هیچ بندی برای خرید قطعی به صورت اجباری یا اختیاری در قرارداد انتقال قرضی این بازیکن گنجانده شود.

علاوه بر میلان، تیم‌های رن فرانسه، لیدزیونایتد، اورتون و نیوکاسل انگلیس هم نسبت به جذب توموری تمایل نشان داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.