مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: با تغییرات مدیریتی جدیدی که در این باشگاه به وجود آمد، انتظار می‌رفت حاشیه‌های این باشگاه نیز به پایان برسد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: با تغییرات مدیریتی جدیدی که در این باشگاه به وجود آمد، انتظار می‌رفت حاشیه‌های این باشگاه نیز به پایان برسد. علی‌اکبر طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره مشکلات مدیریتی و اختلافات کادرفنی پرسپولیس با هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: فوتبال ادبیاتی دارد که اگر رعایت نشود، حاشیه‌های خیلی ناگواری پیش می‌آید. باشگاه باید ارکانی داشته باشد، مجمع، هیئت مدیره، مدیرعامل و بعد هم بخش حرفه‌ای ورزش. همه اینها جایگاه خودش را دارد. نباید این‌ها را با هم قاطی کنیم که چرا این موضوع ما را از اهداف‌مان دور خواهد کرد.

وی افزود: وقتی در باشگاه افراد در جایگاه‌های خودشان نباشند، این حاشیه‌ها هم پیش می‌آید. رسیدگی به مشکلات کار مجمع و هیئت مدیره است. نباید اینطور باشد که هواداران پُرشمار تیم ناراحت شوند. اگر هر رکنی کار خودش را انجام دهد این اتفاقات پیش نمی‌آید. در همه جای دنیا گاهی تیم نتیجه نمی‌گیرد و بازیکنی می‌آید و می‌رود و شاید در آن لحظه عصبانیتی هم پیش بیاید، ولی اگر تفکر و شاکله فکری این باشد که هر رکنی در باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد، این مشکلات پیش نخواهد آمد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های تند گل‌محمدی علیه رسول‌پناه عنوان کرد: یکسری مباحث فنی است. فکر می‌کنم بخش مدیریتی باشگاه به دنبال اهداف خودشان هستند. بحث تخصصی تعریف خاص خودش را دارد. نمی‌شود بگوییم کاری که در بخش مدیریتی است را بخش ورزشی باشگاه انجام دهد. ضمن اینکه انتظار می‌رفت با ساختار و چیدمان جدید باشگاه بحث‌های حاشیه‌ای سر و سامان می‌گرفت. کار هیئت مدیره باشگاه این است که مسائل را پیش‌بینی کند تا این مشکلات پیش نیاید. جای تأسف است که پرسپولیس مثل یک باشگاه محلی شده و یک نفر همه کاره است؛ هم تیم است، هم مربی و هم مدیر!

طاهری تصریح کرد: نمی‌خواهم اسم شخصی را ببرم، ارکان باشگاه باید سر جای خودش باشد. به طور مثال بخش مدیریتی نمی‌تواند در ترکیب تیم دستکاری کند. این مشکلات به مدیریت بازمی‌گردد که باید چیدمان قوی داشته باشد تا نظمی در ساختار باشگاه ایجاد شود. اگر اینطور نباشد، فردا یک نفر در حوزه اداری و مالی، به حوزه‌های دیگر ورود می‌کند. این وظیفه مدیریت است که اجازه این کار را ندهد.

«آیا با حاشیه‌های پیش آمده و صحبت‌های رد و بدل شده بین رسول‌پناه و گل‌محمدی ادامه حضور رسول‌پناه در هیئت مدیره باشگاه منطقی بود؟» طاهری در واکنش به طرح این سوال به تسنیم گفت: از نام بردن اسامی پرهیز می‌کنم و به دنبال این هستم که ساختار درست شود. در این صورت اگر کسی خارج از آن حوزه خودش کاری کند، مشخص می‌شود، ولی چون ساختار درست نشده این حاشیه‌ها به وجود می‌آید. مگر می‌شود کار مدیریت باشگاه همین است که به بخش‌های مختلف باشگاه سر و سامان دهد. این اتفاق نشان می‌دهد که برآیند نیروهای یک باشگاه همسو نیست و هر طرف به یک‌ جهت حرکت می‌کند. با تغییراتی که اخیراً در باشگاه انجام شده انتظار داشتم حاشیه‌ها از بین برود. باید هر کسی در جایگاه خودش و در مسیر خودش مسائل را مطرح کند. رسانه‌ای شدن این مسائل هم چیزی را حل نمی‌کند و باید در باشگاه گفت‌و‌گو و راه‌حلی برای آن پیدا شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )