تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی تدارکاتی ده نفره و با نتیجه قاطع چهار بر یک تاجیکستان را شکست داد.

به گزارش ایسنا، شاگردان حسین عبدی در اولین بازی اردوی تاشکند از ساعت ١٤ در ورزشگاه اصلی دوشنبه مقابل تاجیکستان قرار گرفتند ‌و با یک بازیکن کمتر، میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

در ٢٠ دقیقه ابتدایی نیمه نخست، ایران با دو گل از حریف خود پیش افتاد. امیر ابراهیم زاده در دقیقه ١٣ توپ برگشتی را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا ایران را به اولین گل بازی برساند. هفت دقیقه بعد علی اکبر رنجبر با یک ضربه دقیق از گوشه محوطه جریمه برای دومین بار دروازه میزبان را گشود.

اما صالحی دروازه بان ایران در دقیقه ٢٣ به دلیل خطای بیرون محوطه جریمه با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا ایران ٧٠ دقیقه ١٠ نفره مقابل حریف بازی کند.

تاجیکستان در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ٥٥ با ضربه سلیمشوف کبیر موفق به جبران یکی از گل های خورده شد اما در ادامه بازیکنان ایران باز هم توانستند با استفاده مناسب از موقعیت ها به گل های بیشتری برسند.

دقیقه ٧٥ محمدرضا کوشکی با یک شلیک تماشایی از پشت محوطه جریمه گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه ٨٣ یادگار رستمی با عبور از سه بازیکن در موقعیت تک به تک برای چهارمین بار دروازه تاجیکستان را گشود تا یاران حسین عبدی با نتیجه قاطع چهار بر یک در این بازی پیروز شوند.

گفتنی است روز پنج شنبه تیم ملی جوانان ایران برابر تاجیکستان قرار می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.