سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که دو تیم یوونتوس و اینتر تقریباً در یک سطح قرار دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که دو تیم یوونتوس و اینتر تقریباً در یک سطح قرار دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی با حضور در کنفرانس خبری که شب گذشته (دوشنبه) فدراسیون فوتبال ایتالیا ترتیب داده بود، درباره کورس قهرمانی سری A ایتالیا که این فصل بسیار داغ است، گفت: این فصل کورس قهرمانی بسیار زیباست و تیم‌های زیادی با اختلاف امتیاز کمی نسبت به هم در کورس هستند. یوونتوس هنوز تیم قدرتمندی است، میلان عالی کار می‌کند، ناپولی فصل خوبی دارد و رم هم چنین وضعیتی دارد.

وی افزود: لاتزیو هم کم‌کم به مسیر خود دارد برمی‌گرد و چیرو ایموبیله هم گل‌های فوق‌العاده‌ای به ثمرمی‌رساند اما امیدوارم او مقداری از گلزنی‌اش را برای تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو نگه دارد. تنها می‌توانم به چیرو بگویم که سخت نگیرد، چون دارد کارش را خوب انجام می‌دهد. ایموبیله مقابل هلند با وجود اینکه موفق به گلزنی نشد اما فوق‌العاده بازی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان درباره رقابت‌های فصل جاری سری A خاطرنشان کرد: فصل هیجان‌انگیزی است که این برای همه طرفین خوب است. یوونتوس همچنان بهترین تیم ایتالیاست اما اینتر کم‌وبیش در همان سطح است.

در حال حاضر میلان با ۳۱ امتیاز صدرنشین سری A ایتالیاست و تیم‌های اینتر و یوونتوس به ترتیب با ۳۰ و ۲۷ امتیاز در تعقیب این تیم هستند، این در حالی است که تیم‌های رم و ناپولی هم به ترتیب با ۲۴ و ۲۳ امتیاز رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.