هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما اگر از لحاظ مالی حمایت شود، مطمئن باشید بهترین نتایج را خواهیم گرفت.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما اگر از لحاظ مالی حمایت شود، مطمئن باشید بهترین نتایج را خواهیم گرفت. عباس بوعذار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چون فولاد جزو تیم‌های خوب لیگ است که خیلی سخت شکست می‌خورد. کادر فنی ما هم خیلی خوب تیم حریف را آنالیز کرده بودند و می‌دانستیم نقاط ضعف و قوت فولاد کجا است، ما بازی حساب شده‌ای انجام دادیم و خوشبختانه به یک برد روحیه‌بخش دست پیدا کردیم.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش عنوان کرد: من انگیزه بالایی داشتم، فقط به‌ خاطر اینکه بهترین نمایش را داشته باشم و خدا را هم شکر می‌کنم. ما مقابل فولاد فوق‌العاده بودیم و تیمی را شکست دادیم که نتایج خوبی گرفته است، برد تیم از هر چیزی مهمتر بود و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

بوعذار در ارتباط با صحبت‌‌های اکثر بازیکنان نفت که خواهان حل مشکلات مالی هستند، تصریح کرد: وقتی تیمی مشکل مالی نداشته باشد، بازیکنان تمرکز و آرامش دارند. ما اگر حمایت شویم، بهترین نتایج را خواهیم گرفت و امیدوارم باشگاه به فکر بازیکنان هم باشد.

هافبک نفت مسجدسلیمان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: بازی در هوای سرد تبریز بسیار سخت است. ماشین‌سازی تیم سختکوشی است و قطعا بازی سختی خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.