بیژن طاهری پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برخی افراد در فضای مجازی هستند که هر کسی سرمربی استقلال باشد، او را تخریب می‌کنند.

بیژن طاهری پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برخی افراد در فضای مجازی هستند که هر کسی سرمربی استقلال باشد، او را تخریب می‌کنند. بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتقادها از استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی با ماشین‌سازی گفتم که زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس زمینی نیست که بتوان روی آن فوتبال بازی کرد. تیم‌های پیکان و شهر خودرو ۲۰ دقیقه در آن زمین بازی کردند. این زمین برای استقلال که روی زمین بازی می‌کند، مناسب نیست و باید تلاش می‌کردند زمین بازی تغییر کند، اما این اتفاق نیفتاد و بازی برگزار شد.

وی افزود: این بازی بحث فنی نداشت. دهه ۶۰ نیست که تیم‌ها بتوانند در زمین‌های خراب امجدیه (شیرودی) و آزادی بازی کنند. وقتی بازی در این زمین‌ها برگزار می‌شود، نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود و بهتر است بحث فنی نکنیم.

پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به انتقادها از کادر فنی فعلی این تیم گفت: بیشتر انتقادها در صفحات مجازی است و پیشکسوتانی که به‌عنوان کارشناس در تلویزیون حضور پیدا می‌کنند، به این صفحات خط و خطوط می‌دهند. برای مربیان چند سال اخیر استقلال هم این اتفاقات افتاده است. یکسری کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی هر کسی را که دوست داشته باشند، حمایت می‌کنند، در غیر اینصورت علیه او مطلب می‌نویسند. پس صبر و حوصله کجا رفته است؟ چرا هر کسی سرمربی یا مربی استقلال می‌شود، گروهی شروع به تخریب می‌کنند؟

طاهری ادامه داد: متأسفم برای گردانندگان این سایت‌ها و کانال‌ها که زندگی‌ها را از بین برده‌اند، چه رسد به فوتبال. به خاطر دارم با استقلال تیم الریان قطر را در لیگ قهرمانان آسیا با دو گل شکست داده بودیم. من آخرین نفری بودم که قصد داشتم از هتل‌مان با خودروی شخصی به سمت منزلم بروم. نوجوانی به سمت من آمد و گفت که از فلان جا آمده است و پول برگشت به خانه‌اش را ندارد. به هتل برگشتم و از دستگاه پول گرفتم و به آن نوجوان دادم. آن نوجوان بعد از این اتفاق اظهار شرمندگی کرد و به من گفت که او را ببخشم چون بارها به وی خط داده بودند که علیه من در صفحات مجازی مطلب بنویسد!

وی در پایان گفت: اعضای کادر فنی استقلال باید کر،کور و لال باشند و توجهی به شبکه‌های اجتماعی و این حواشی نداشته باشد. من همیشه در اینستاگرام عکس قدیمی می‌گذاشتم و اتفاقی نمی‌افتاد، اما فردای روزی که به‌عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب شدم، در صفحه من توهین‌های زیادی شد! من هم صفحه شخصی‌ام را بستم، چون نمی‌توانستم توهین‌ها را تحمل کنم. هیچ وقت هم اینستاگرام خودم را باز نمی‌کنم. به همین دلیل، از مربیان استقلال می‌خواهم که کر،کور و لال باشند و به این چیزها توجه نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.