هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در چهار هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته بازی‌های روان، با برنامه و جسورانه‌ای که تماشاگر پسند باشد از استقلال ندیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی بر ماشین سازی در هفته سوم، هفته چهارم لیگ برتر به دیدار پیکان رفت که در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نخستین صفر-صفر آبی پوشان در این فصل رقم خورد.

سعید بیگی هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص این بازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این بازی هم مثل ۳ بازی قبلی استقلال تا حدودی کسل کننده بود و برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه حریف مشاهده نشد. متاسفانه ضریب جسارت و شجاعت در تیم پایین است، تنوع تاکتیکی دیده نمی‌شود، از بازی روان و شناور خبری نیست و در مجموع باید بگویم استقلال بر خلاف انتظارها کاملاً مثل یک تیم معمولی بازی می‌کند نه یک تیم مدعی.

وی اضافه کرد: از این تیم انتظارات زیادی می‌رود و هوادار انتظار دارد بازی‌های چشم نوازی از تیمش مشاهده کند. هوادار از این تیم هم پیروزی می‌خواهد و هم بازی‌های با کیفیت و چشم‌نواز و این اصلاً انتظار زیادی نیست.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال بازیکنان تاثیرگذار زیادی در اختیار دارد و اگر حتی نگوییم پر مهره ترین تیم لیگ است، به طور حتم یکی از تیم‌های پر مهره است و تیمی با این همه بازیکن تاثیرگذار ظرفیت‌های بالایی دارد و حتی پتانسیل قهرمانی هم دارد. منوط به اینکه از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

سعید بیگی نفر سمت چپ در کنار محمد نوازی

بیگی گفت: متاسفانه آنچه که به نظر من می‌رسد یکی از مشکلاتی که امروز در تیم دیده می‌شود، کمبود جسارت در عملکرد تیمی است که باعث می‌شود آن فشار لازم از سوی استقلال به دروازه حریفان وارد نشود. برای همین کمتر شاهد خلق موقعیت در بازی‌های این تیم هستیم.

هافبک پیشین آبی پوشان بیان داشت: استقلالی که ما مقابل پیکان دیدیم همان تیمی بود که مقابل ماشین سازی بازی کرد. یعنی بازی همان بازی بود به جز سوپرگل میلیچ. یعنی هیچ پیشرفتی در این بازی دیده نشد که این خوب نیست. اگر مقابل ماشین سازی گل میلیچ نبود همان بازی هم صفر-صفر و بدون گل می‌شد؛ درست مثل بازی با پیکان.

وی تصریح کرد: فکری مربی جوان و با انگیزه‌ای است و امیدوارم بتواند از این فرصت طلایی که در اختیارش قرار گرفته بهترین استفاده را بکند. این صحبت‌های من هم صرفاً در راستای سازندگی تیم صورت گرفت تا حداقل کمکی باشد به از بین رفتن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )