سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: استراتژی کسب جام در آسیا باید برنامه ویژه فنی و ذهنی داشته باشد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی رقابت‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس بلافاصله پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر حاضر شد. به همین خاطر طبیعی است که بازیکنان این تیم از لحاظ ذهنی و بدنی استراحت کوتاهی را پشت سر گذاشتند که کم بود. با این حال تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است باید از همان هفته اول برای کسب پیروزی‌های بجنگد و وارد زمین شود.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: به همین خاطر فکر می‌کنم با وجود نیاز به برد در این تیم طبیعی است که هنوز به مرز مطلوب هماهنگی نرسیده باشند. در هر صورت فکر می‌کنم این تیم با نمایشی که مقابل شهرخودرو از خود داشت توانسته باشد به روال گذشته خود در مسیر بردن برگشته باشد.

وی راجع به برنامه کادر فنی سرخپوشان برای ایجاد هماهنگی در بین بازیکنان مد نظر خود برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: به هر حال شرایط بازی‌های رسمی است اما فرصت خوبی برای این تیم محسوب می‌شود تا خود را برای بازی مهم فینال آسیا آماده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با نساجی مازندران افزود: نگاه تمام هواداران به فینال آسیا است اما پرسپولیس نباید از نتایج بازی‌های لیگ برتر غافل شود. البته به کادر فنی و بازیکنان این تیم هم باید حق داد که فکر دیدار فینال باشند اما نمی‌توان بازی‌های داخلی را بی اهمیت دانست.

ابراهیمی افزود: قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از ذهن نیست. تجربه بازیکنان این تیم نسبت به قبل بیشتر شده است. ضمن اینکه انگیزه بازیکنان و مربیان پرسپولیس بسیار زیاد است و فاکتور مهمی در مسیر قهرمانی محسوب می‌شود. این تیم نه تنها از لحاظ تاکتیکی نیاز به ثبات و همچنین آرامش دارد بلکه از لحاظ ذهنی نیز باید استراتژی داشته باشد تا بهترین بازدهی را در دیدار فینال از خود به نمایش بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.