ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس از به ثمر رساندن هفتصدوپنجاهمین گل دوران بازی‌اش به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پیامی منتشر کرد.

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس از به ثمر رساندن هفتصدوپنجاهمین گل دوران بازی‌اش به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پیامی منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با زدن گل دوم تیمش نه تنها به یوونتوس برای کسب پیروزی ۳ بر صفر خانگی مقابل دیناموکیف کمک کرد بلکه رکورد خود را ارتقا داد و شمار گل‌هایش در تمامی مسابقاتی که به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای به میدان رفته است را به عدد ۷۵۰ رساند.

این گل هفتادوپنجمین گل او برای یوونتوس از زمان پیوستن به این تیم در سال ۲۰۱۸ و یکصدو‌سی‌و‌دومین گل او در لیگ قهرمانان اروپا بود که جایگاهش به عنوان برترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها را هم مستحکم‌تر کرد.

از مجموع ۷۵۰ گلی که رونالدوی ۳۵ ساله به ثمر رسانده است، ۴۳۸ گل با پیراهن رئال مادرید ، ۱۱۸ گل با پیراهن منچستریونایتد، ۷۵ گل با پیراهن یوونتوس و مابقی با پیراهن تیم‌‌های ملی پرتغال و اسپورتینگ لیسبون بوده است.

او پس از ثبت این رکورد، پیامی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر منتشر کرد و در آن از تمامی مربیانی که تا کنون زیرنظرشان کار کرده، از جمله، الکس فرگوسن، ژوزه مورنیو، کارلو آنچلوتی، زین‌الدین زیدان، ماسیمیلیانو آلگری و علاوه بر آنها از رقبایش هم تشکر کرد.

رونالدو در صفحه شخصی خود نوشت: ۷۵۰ گل، ۷۵۰ لحظه شاد و ۷۵۰ لبخند روی لبان هواداران‌مان. از همه بازیکنان و مربیانی که به من کمک کردند به این آمار حیرت‌‌انگیز دست پیدا کنم، قدردانی می‌کنم. از همه رقبای وفادارم هم مرا مجبور کردند هر روز سخت‌تر و سخت‌تر کار کنم تشکر می‌کنم.

رونالدو شنبه هفته آینده می‌تواند هفتصدوپنجاه‌و‌یکمین گلش را هم به ثمر برساند وقتی که یوونتوس در دربی دلاموله، به مصاف تیم تورینو خواهد رفت. ستاره پرتغالی در این فصل که دو هفته آن را هم به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد، در ۴ بازی‌اش در دربی تورین، سه گل زده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )