سرمربی تیم فوتبال لاتزیو می‌گوید برای بازی شاگردانش مقابل دورتموند در آلمان، نتیجه‌ای منصفانه رقم نخورده است.

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو می‌گوید برای بازی شاگردانش مقابل دورتموند در آلمان، نتیجه‌ای منصفانه رقم نخورده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از تساوی یک - یک شاگردانش در خانه دورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن تیمش از حریف عقب افتاد و با گلزنی چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند، گفت: بدون شک افسوس می‌خوریم که چرا مساوی کردیم. با اینکه روند شکست ناپذیری‌مان در این فصل ادامه پیدا کرد اما گاهی اوقات شما از تساوی هم راضی نیستید، چون احساس می‌کنید که حق‌تان بوده که بازی را ببرید و ما چنین حسی داریم.

اینزاگی افزود: من معتقدم عملکرد تیم ما خوب بود و توانست شخصیتش را نشان دهد به خصوص در نیمه دوم که حق‌مان بود گل‌های بیشتری بزنیم. من خوشحالم که دیدیم لاتزیو مقابل تیم قدرتمندی مانند دورتموند و آن هم در خانه حریف اینقدر می‌تواند مسلط بازی کند.

لاتزیو با کسب یک امتیاز از بازی آخرش در خانه مقابل کلوب بروژ بلژیک به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کند. سرمربی آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا در این باره هم عنوان کرد: دو تساوی ما در سن‌پترزبورگ و بروژ در شرایطی رقم خود که تیم ما وضعیتی اضطراری داشت (ابتلای تعدادی از اعضای لاتزیو به کرونا و غیبت آنها) و به همین دلیل یک امتیازهایی که از آن دو بازی گرفتیم بسیار مهم بودند. امیدوار بودیم که با کسب ۹ امتیاز صعودمان قطعی شود،‌ اتفاقی که لاتزیو ۲۰ سال منتظرش بوده است. حالا یک بازی دیگر داریم تا این کار را انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.