دیدارهای شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی خانگی تیم فوتبال لایپزیگ مقابل باشاک‌شهیر و برد کراسنودار روسیه مقابل رن فرانسه آغاز شد.

دیدارهای شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی خانگی تیم فوتبال لایپزیگ مقابل باشاک‌شهیر و برد کراسنودار روسیه مقابل رن فرانسه آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت ۲۱:۲۵ به وقت تهران آغاز شد که در مهمترین آنها در گروه H تیم فوتبال لایپزیگ آلمان در ترکیه میزبان خود استانبول باشاک‌شهیر را در یک بازی پرگل با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

یوسف پولسن در دقیقه ۲۶، موکیله در دقیقه ۴۳، اولمو در دقیقه ۶۶ و سورلوث در دقیقه ۲+۹۰ برای لایپزیگ گلزنی کردند. هر سه گل استانبول باشاک‌شهیر را هم عرفان جان قهوه‌چی در دقایق ۳+۴۵، ۷۲ و ۸۵ به ثمر رساند.

با این نتیجه لایپزیگ ۹ امتیازی شد و پایین‌تر از منچستریونایتد که آنهم ۹ امتیازی است قرار گرفت. (لایپزیگ در بازی رودررو با منچستریونایتد بازنده بوده است). همچنین استانبول باشاک شهیر با قبول این باخت سه امتیازی و در قعر جدول باقی ماند. به این ترتیب این تیم شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

در بازی همزمان در گروه E، تیم کراسنوادر روسیه میهمان خود تیم رن فرانسه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. گل دقیقه ۷۱ برگ سبب شد که نماینده روسیه چهار امتیازی شود و به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کند. رن هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند و دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان یا راهیابی به لیگ اروپا ندارد. در این گروه تیم‌های چلسی و سویا هفته گذشته صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.