سرمربی جدید تیم فوتبال فیورنتینا که زمان زیادی از حضورش روی نیمکت این تیم نمی‌گذرد، به فهرست مبتلایان به بیماری کرونا در کالچو اضافه شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال فیورنتینا که زمان زیادی از حضورش روی نیمکت این تیم نمی‌گذرد، به فهرست مبتلایان به بیماری کرونا در کالچو اضافه شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت باشگاه فیورنتینا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سرمربی ایتالیایی این تیم چزاره پراندلی به بیماری کرونا مبتلا شده است.

مطابق هفته‌های اخیر، روز گذشته (سه‌شنبه) از تمامی اعضای تیم فوتبال فیورنتینا تست کرونا گرفته و مشخص شد که سرمربی این تیم به ویروس کووید ۱۹ آلوده شده است.

به این ترتیب سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا که ماه گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفت، خودش را برای دو هفته قرنطینه کرده است و علاوه بر او سایر اعضای تیم هم موقتاً به قرنطینه می‌روند تا مشخص شود که آیا فرد دیگری هم به کرونا مبتلا شده است یا نه.

ابتلای سرمربی فلورانسی‌ها به کرونا در حالی است که تیم او دوشنبه هفته آینده به مصاف جنوا خواهد رفت. فیورنتینا که ماه گذشته جوزپه یاکینی را اخراج کرد، اوضاع خوبی در جدول ندارد و با تنها ۹ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است. در غیاب پراندلی، فیورنتینا ابتدا با جنوا و پس از آن در برگامو با آتالانتا بازی خواهد کرد که بازی سختی برای بنفش‌های فلورانس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.