هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: ما عمق دفاع نفت مسجدسلیمان را نشانه گرفته بودیم و خوشحالم که در نهایت از این بازی سخت ۳ امتیاز مهم گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: ما عمق دفاع نفت مسجدسلیمان را نشانه گرفته بودیم و خوشحالم که در نهایت از این بازی سخت ۳ امتیاز مهم گرفتیم. ایوب کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: این یک بازی سخت برای تیم ما بود چون حریف به صورت فشرده دفاع می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت. با این حال ما به‌ خوبی بازی را کنترل کردیم و توانستیم برنده شویم. با توجه به سیستم بازی حریف، عمق خط دفاعی حریف را نشانه گرفته بودیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، خوشحالم که در نهایت از این بازی سخت ۳ امتیاز مهم گرفتیم.

وی در مورد شروع خوب نساجی در لیگ امسال و نتایج قابل قبول در چهار هفته ابتدایی تاکید کرد: ما نهایت تلاش‌مان را در زمین مسابقه انجام می‌دهیم تا نتایج خوبی بگیریم. تا اینجا خوب پیش رفته‌ایم اما در آینده راه سختی در پیش داریم. اگر می‌خواهیم خوب نتیجه بگیریم باید خیلی در زمین مسابقه تلاش کنیم.

کلانتری در خصوص کار کردن با وحید فاضلی مربی جوان نساجی تصریح کرد: آقا وحید با اینکه در سال‌های گذشته به عنوان سرمربی فعالیت نداشت اما شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد. او مربی آینده‌داری است و قطعا در آینده بیشتر از این مربی خواهید شنید. امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان، نتایج خوبی در بازی‌های آینده بگیریم تا هواداران را هم خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.