پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که در لیگ برتر به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و تنها به نتیجه نمره می‌دهند، گفت: به قول یک از مربیان خارجی "کثیف بازی کن، نتیجه بگیر"؛ اکنون نیز باتوجه به این‌که مربیان روی نیمکت‌ها جایگاه چندان با ثباتی ندارند، تنها به فکر امتیاز گرفتن از بازی‌ها هستند.

حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم فوتبال نفت آبادان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهارکرد: خوشبختانه نفت آبادان خوب نتیجه گرفته است و اگر بتواند همین روند را ادامه دهد، می‌تواند در پایان لیگ به سهمیه آسیایی برسد که امیدوارم این مهم برای اولین بار برای آبادان رقم بخورد. نفت آبادان دارای کادرفنی مجرب بوده که پورموسوی نیز در چند سال اخیر خوب نشان داده است. در همین کادر فنی، علی فیروزی را هم داریم که از مجرب‌ترین مربیان آبادانی است که می‌توانند نفت آبادان را در لیگ بیستم به جایگاه خوبی برسانند.

وی با اشاره به تحول در نفت آبادان، افزود:‌ امسال برخی تیم‌های لیگ برتری مانند نفت آبادان دست به جوانگرایی زده‌اند که این اقدام جواب داده است اما متاسفانه در باشگاه فولاد علی‌رغم داشتن آکادمی حرفه‌ای، بازیکن چندانی از این آکادمی جذب تیم بزرگسالان نمی‌شود. این تیم فصل گذشته شهاب گردان را درون دروازه داشت که با جدایی او، محسن فروزان جایگزین شد، یعنی در این آکادمی نتوانسته‌اند در این چند سال یک دروازه‌بان بسازند تا نیازی به آوردن چنین گلرهایی که پا به سن گذاشته‌اند، نباشد؟ امیدوارم فولاد هم به خوبی از بازیکنان پایه و امید خود استفاده کند.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به جایگاه نه چندان ثابت مربیان عنوان کرد: در لیگ برتر به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و تنها به نتیجه نمره می‌دهند. به قول یکی از مربیان خارجی "کثیف بازی کن، نتیجه بگیر" و اکنون نیز باتوجه به این‌که مربیان روی نیمکت‌ها جایگاه چندان با ثباتی ندارند، تنها به فکر امتیاز گرفتن هستند. خدا را شکر فعلا هم که نفت آبادان امتیاز می‌گیرد، ضمن این‌که نمی‌توان عملکرد بسیار خوبِ طالب ریکانی را هم نادیده گرفت. او تاکنون چهار گل به ثمر رسانده و بسیار تکنیکی است، همان تکنیکی که مختص خوزستانی‌ها است. امیدوارم سایر بازیکنان نفت نیز این تکنیک خاص خوزستانی را پیاده کنند و این‌که گفته می‌شود خوزستان برزیلته را به خوبی نشان دهند. همچنین نفت آبادان باید با داشتن یک آکادمی خود به فکر پشتوانه‌سازی برای آینده باشد.

وی با اشاره به عملکرد تیم فولاد نیز گفت: فولاد هم تاکنون نتیجه بدی نگرفته است، هرچند باتوجه به این‌که شاکله این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر خاصی نداشته است، انتظار بیشتری از این تیم می‌رود و باید در این چهار هفته امتیازات بهتری کسب می‌کرد. امیدوارم این تیم نیز در ادامه مسیر با توجه به هزینه‌ای که شده و امکاناتی که دارد، به موفقیت خوبی دست پیدا کند. ضمن این‌که فولاد در کادرفنی و مدیریت، پتانسیل رسیدن به سهمیه آسیایی را دارد. امیدوارم روزی را در لیگ ببینیم که تیم‌های خوزستانی سه رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.

سالمی درباره عملکرد نفت مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: نفت تاکنون نتایج خوبی نگرفته و این عملکرد، زنگ خطری برای این تیم است که امیدوارم با رفع نقاط ضعف در ادامه راه بتواند به نتایج بهتری برسد. البته خدا را شکر در چند سال اخیر وضعیت تیم‌های خوزستانی به صورتی شده است که دیگر دغدغه سقوط آن‌ها را نداشته‌ایم و امسال هم بعید می‌دانم اتفاقی برای تیم‌های خوزستانی رخ بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.