نفتی‌ها در حالی مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسیدند که از ۳ بازیکن زیر ۲۰ سال در ترکیب‌ ثابتشان استفاده کردند.

به گزارش ایسنا، صنعت نفت آبادان با بردی که روز گذشته در مقابل ذوب‌آهن به دست آورد هفت امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. آن‌ها در چهار بازی گذشته خود دو برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده‌اند.

سید سیروس پورموسوی در بازی روز گذشته همانند دیدار هفته اول این تیم مقابل پیکان از چند بازیکن جوان‌ نفتی‌ها استفاده کرد که این کار باز هم نتیجه داد و دومین پیروزی آن‌ها را رقم زد. حسین زواری ۱۸ ساله، محمد غبیشاوی ۱۹ ساله در خط هافبک و احمد شریعت زاده ۱۸ ساله در خط حمله بازیکنانی بودند که تجربه دیگری از حضور در لیگ برتر را پشت سر گذاشتند و عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشتند.

البته پورموسوی هنوز نتوانسته ترکیب ثابت تیمش را پیدا کند ‌و در هر بازی چند تغییر در ترکیب خود انجام می‌دهد و بازیکنان مختلفی را به زمین می‌فرستد. قلب دفاع نفتی‌ها با حضور محمد طیبی و محمد اهل شاخه در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده و این دو از مدافعان ثابت پورموسوی در لیگ بیستم خواهند بود.

بازیکنی که در این چند هفته نگاه‌ها را به خود معطوف کرده طالب ریکانی است. او اکنون به همراه گادوین منشا با چهار گل آقای گل لیگ برتر است و هر چهار گل صنعت نفت در لیگ بیستم را به ثمر رسانده است. طی هفته‌های گذشته انتقادهای فراوانی به دلیل دعوت نشدن ریکانی به تیم ملی از سوی کارشناسان و پیشکسوت‌ها به اسکوچیچ وارد شده است اما مساله‌ای که می‌تواند این بازیکن را به تیم ملی نزدیک کند ادامه این درخشش است که قطعا از چشم سرمربی تیم ملی دور نخواهد ماند.

ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه در صنعت نفت خوب جواب داده است و می‌توان گفت با تجربه تر شدن و پیشرفت این بازیکنان زیر بیست سال می‌تواند آینده تیم ملی را تضمین کند. باید دید عملکرد خوب نفتی‌ها در لیگ بیستم ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.