معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان با گلایه شدید از قضاوت روح‌الله شریفی در دیدار تیم فوتبال این باشگاه با نساجی، از رفتار باشگاه مازندرانی انتقاد کرد.

معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان با گلایه شدید از قضاوت روح‌الله شریفی در دیدار تیم فوتبال این باشگاه با نساجی، از رفتار باشگاه مازندرانی انتقاد کرد. مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مردود اعلام شدن گل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در شکست یک بر صفر این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: داور مسابقه گل ما را نپذیرفت و پنالتی حریف هم اصلاً درست نبود. زمانی که تیم ما وارد ورزشگاه شد، رختکن نفت را باز نکردند و اعضای تیم ما ۱۰ تا ۱۵ دقیقه معطل شدند. بازیکنان حریف آماده بازی بودند اما بچه‌های نفت ۱۵ دقیقه پشت در ماندند.

وی با انتقاد از این اقدام صورت گرفته در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بیان کرد: این رفتارها متعلق به دهه‌های ۶۰ و ۷۰ است و در ۲۰ سال اخیر نشنیدیم چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد. مگر می‌شود در یک دیدار لیگ برتری بگویند کلید نیست؟! چنین موضوعی امکان ندارد و فدراسیون فوتبال باید به این مسائل ورود کند.

معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان از اشتباهات داوری به ضرر شاگردان مجتبی حسینی به تسنیم گفت: در بازی با پرسپولیس به سود حریف پنالتی نادرست گرفتند اما صحبتی نکردیم، سپس باشگاه نساجی برای اتفاقات دیدار با سایپا شلوغ‌کاری کرد و داور را تحت فشار گذاشت. هر کسی هم تحت فشار اشتباه می‌کند. شب بازی در تلویزیون درباره داوری صحبت می‌کنند که این موضوع شائبه‌هایی ایجاد می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه اگر اشتباه داوری به یک خطای معمولی در میانه زمین مربوط می‌شد اهمیتی نداشت، خاطرنشان کرد: این اتفاقات نه فقط به تیم ما، بلکه به فوتبال ایران ضربه می‌زند و فدراسیون فوتبال باید این مسائل را بررسی کند. ما جوان‌ترین ترکیب تاریخ لیگ برتر را داریم و به فوتبال کشور خدمت می‌کنیم.

« این تیم را با هزار مشکل و گرفتاری جمع کردیم و از همه نقاط کشور بازیکن داریم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تعدادی جوان گمنام از سراسر ایران جمع کردیم و مجموع مبلغ قراردادهای بازیکنان ما به اندازه قرارداد یکی از بازیکنان خارجی باقیمانده در لیگ برتر نمی‌رسد. با این رفتارها به ما ضرر می‌زنند و کاری می‌کنند یک مربی جوانگرایی نکند.

معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه اقدامی برای پیگیری اشتباه رخ داده انجام می‌دهد، اظهار داشت: نتیجه بازی دیگر برنمی‌گردد و هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. این اتفاقات واقعاً ظلم است و نباید رخ دهد. می‌دانیم داوران هم مجبورند با خودروی خود کیلومترها راه را طی کنند و پول آنها هم به درستی پرداخت نمی‌شود اما اینها نباید باعث شود حق تیمی چون ما خورده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.