دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: اتفاق عجیب در بازی با سپاهان، جشن تولد گرفتن برای محرم نویدکیا بود و نمی‌دانم آیا این کار قانونی بود یا خبر.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: اتفاق عجیب در بازی با سپاهان، جشن تولد گرفتن برای محرم نویدکیا بود و نمی‌دانم آیا این کار قانونی بود یا خبر. محمدحسین اکبرمنادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی برابر سپاهان در اصفهان گفت: مسئله مهم در این بازی که برای ما بسیار عجیب بود، اتفاقاتی بود که در دقایق ابتدایی رخ داد. در دقیقه ۴ ما شاهد صدای بمب و ترقه بودیم و سپاهانی‌ها ظاهرا برای آقای نویدکیا جشن تولد گرفته بودند و دود هم از کنار زمین بلند می‌شد. ما خیال کردیم که جنگ شده است و نمی‌دانم آیا سپاهانی‌ها در یک بازی رسمی اجازه انجام چنین کاری را داشتند یا خیر.

وی ادامه داد: من فکر نمی‌کنم آنها کار درستی انجام داده باشند، آن هم در یک بای رسمی. نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم یا گل خوردن سایپا را فقط به این اتفاق ربط بدهم اما تیم ما در دقایق ابتدایی تمرکزش را از دست داد و متاسفانه گل اول را هم خوردیم. اینکه در یک بازی رسمی چنین اتفاقی صورت گرفت، واقعا برای ما عجیب بود.

دروازه‌بان سایپا در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: ما در ۱۵ دقیقه ابتدایی نمایش چندان خوبی نداشتیم اما در ادامه وضعیت بهتر شد. در نیمه دوم که عالی بازی کردیم و حتی اجازه ندادیم آنها از زمین خودشان جلوتر بیایند، خوشبختانه گل مساوی را هم زدیم اما تیم ما بهتر از سپاهان بازی کرد و اصلا از این تساوی راضی نیستیم. ما تیم خوبی داریم و مطمئنا در هفته‌های آینده بهتر هم خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.