گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه شرایط خاصی داریم گفت: تیم ما روند مثبتی در پیش دارد.

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه شرایط خاصی داریم گفت: تیم ما روند مثبتی در پیش دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، آرتا منهاجی، مربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در ابتدا شهادت مظلومانه دکتر فخری‌زاده را تسلیت می‌گویم. ما طبق برنامه‌هایی که سرمربی‌مان در نظر گرفته و ترسیم شده روی نمودار حرکت می‌کنیم . بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم. شرایط تیم مس رفسنجان در لیگ برتر شرایط خاصی است و ما به زمان نیاز داریم.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی کادر فنی و در رأس آن محمد ربیعی سرمربی تیم و همت بچه‌ها امیدوارانه به ادامه بازی‌ها نگاه کنیم. فکر می‌کنم روند مثبتی در پیش داریم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: تراکتور تیم قابل احترامی است. کادر فنی بسیار محترم و کارکشته‌ای دارد. از مهره‌های ارزشمندی بهره‌مند است. ما در زمین خودمان دست و پا بسته نخواهیم بود. برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفتیم. با آمادگی کامل مقابل تراکتور قرار می‌گیریم. متأسف هستم از اینکه تماشاگران رفسنجان امکان حضور در ورزشگاه را ندارند.

منهاجی در مورد شرایط بازیکنان تیمش در مقابل تراکتور گفت: به غیر از اتفاقی که در تمرین امروز برای آقای نامور افتاد، یکی دو مورد مصدومیت جزئی داشتیم که با تلاش تیم پزشکی به بازی مقابل تراکتور می‌رسند و بقیه بچه‌ها در آمادگی کامل هستند.

وی در مورد تیم داوری خاطرنشان کرد: ما در لیگ یک افتخار این را داشتیم که آقای تارخ داور ما بودند. داور جوان و موفقی هستند. شرایط بدنی خوبی دارند. مطمئن هستم از از پس وظایفشان بر می‌آیند. ما در هفته‌های گذشته ثابت کردیم با تیم داوری همکاری لازم را داشتیم. برای آنها در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم. خواهش من این است که جناب آقای تارخ و تیم داوری و امیدوارم که تحت تأثیر شرایط بازی و بازیکنان در داخل زمین نگیرند و قضاوت عادلانه خودشان را انجام دهند ما چیزی غیر از این انتظار نداریم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره چمن مصنوعی ورزشگاه رفسنجان افزود: در اینکه چمن مصنوعی متفاوت است شکی در آن نیست. هر زمینی خاصیت و رفلکس‌های خودش را دارد. این چمن مصنوعی است اما مورد تائید فیفا و فدراسیون کشورمان است. از این لحاظ که رفتار توپ متفاوت در این چمن است قابل انکار نیست. این چمن شرایط برگزاری مسابقه را دارد و جاهایی از زمین باعث زیبا شدن بازی هم می‌شود. به لحاظ مصدومیت نگرانی‌های وجود دارد اما زمین رفسنجان شرایط خوبی دارد و مورد جدی مصدومیتی نداشتیم.

منهاجی در پایان بیان کرد: تک‌تک اعضای باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند. این تیم در یک قهرمانی مقتدرانه از فصل گذشته می‌آید. یک مقدار زمان نیاز داریم و لیگ برتر کاملا متفاوت است. فوتبال بر اساس اتفاقات و حوادث است و قابل پیش‌بینی نیست. سعی می‌کنیم تمام تلاش‌مان را در زمین انجام دهیم و همانطور که آقای ربیعی اشاره کردند امسال تیم آبرومندی باشیم. فکر می‌کنم بعد از گذشته هفت، هشت هفته‌ای تیم روال خودش را پیدا می‌کند و نتایج مورد نظر به دست می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.