سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش بازی سختی برابر مس رفسنجان دارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سال اولی است که به لیگ برتر آماده است. ما با سرمربی تیم آن‌ها آشنایی داریم و در چند روز گذشته بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز کردیم. تمام سعی و تلاش ما این است که با انجام یک بازی منطقی و با هوش، بتوانیم شرایط را طوری رقم بزنیم که با حداکثر امتیاز رفسنجان را ترک کنیم.

او افزود: در هفته نخست لیگ روی اشتباه داور بازی، سه امتیاز را از دست دادیم و الان هم به خاطر شرایط لیگ و نبود هوادار، گل‌های کمی زده می‌شود. هم‌چنان معتقدم کمیته داوران دو امتیاز به ما بدهکار است چون داور اشتباه کرده است. از آقای نبی و بهاروند خواهش می‌کنم با داوران قرارداد حرفه‌ای منعقد کنند. نمی‌شود فوتبالیست درآمد میلیاردی داشته باشد اما داور برای هر بازی یک میلیون تومان بگیرد. به خاطر همین داوران دو شغله هستند. اگر در داوری شایسته سالاری نباشد و قرارداد حرفه‌ای منعقد نشود، به زودی داوران از قضاوت دل سرد می‌شوند. از دوستانم می‌خواهم در هیات رییسه تصمیم بگیرند و ببیند یک نفر اگر در خانه بنشیند و فقط قضاوت کند، در سال حداقل باید ۵٠٠ میلیون تومان درآمد داشته باشد. این مبلغ در مقایسه با دستمزد بازیکنان، رقمی نیست.

وی ادامه داد: داور بازی فردا، داور جوانی است. دو نیمکت اجازه می‌دهند داور راحت قضاوت کنند. و مثل خیلی از شهرها به داوری حمله نمی‌کنند. قطعا داور به دنبال این است که بهترین عملکرد را داشته باشد.

منصوریان اضافه کرد: ما دو مصدوم داریم و دو بازیکن هم به خاطر ابتلا به کرونا کنار ما نیستند. تیکدری و مسلمی‌پور دچار کرونا شده‌اند. خانزاده و خرم‌حسینی هم دچار مصدومیت شده است. زمین چمن در برابر درآمد صنعت مس، مثل نخود فرنگی است به هندوانه. با توجه از شناختی که از مس دارم، امیدوارم کمک کنند در این‌جا زمین چمن خوبی ساخته شود. می‌ارزد باشگاه‌ها روی زمین چمن و کیفیت آن سرمایه‌گذاری کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره غیبت مسعود شجاعی گفت: شجاعی صبح فردا به جمع ما اضافه می‌شود. از مجموعه باشگاه هم تشکر می‌کنم کمک کردند تا ما با پرواز مستقیم به کرمان سفر کنیم. به دلیل این که هواپیمای ما بزرگ بود، باند فرودگاه رفسنجان اجازه نمی‌داد در اینجا فرود بیایید و به همین خاطر، با اتوبوس به رفسنجان آمدیم.

وی افزود: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و قطعا در لیگ برتر می‌ماند. چون آن‌ها عملکرد خوبی دارند. ما بازی سختی داریم. وقتی فوتبال بدون تماشاگر باشد، کار سخت می‌شود. انگار تیم‌ها بازی دوستانه انجام می‌دهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )