سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل مونشن‌گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا به منتقدانش پاسخ داد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل مونشن‌گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا به منتقدانش پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که پیروزی در آن تنها شرط بقای نماینده ایتالیا در این رقابت‌هاست، به خبرنگاران گفت: بعد از بازی هفته گذشته مقابل رئال مادرید (باخت ۲ بر صفر اینتر در خانه) کلی قضاوت منفی صورت گرفت. شنیدم که مردم می‌گویند رئال هر کاری دلش خواست انجام داد، اما انگار آنها فراموش کرده‌اند که ما بعد از ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره شدیم و رئال مادرید هم در دقیقه ۴ بازی یک پنالتی به دست آورد. من هر کسی را که ادعا می‌کند بهتر از من می‌‌توانست در آن شرایط مقابل رئال مادرید نتیجه بگیرد، به چالش می‌طلبم. می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم پس لطفاً جو منفی ندهید و کارمان را از این سخت‌تر نکنید. بازی‌مان مقابل مونشن‌گلادباخ به اندازه کافی سخت هست پس باید سعی کنیم بدون هیچ حسرتی تلاش و بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

کونته در بازی قبلی تیمش در سری A مقابل ساسولو به اشرف حکیمی مدافع مراکشی نراتزوری استراحت داد، اما انتظار می‌رود که او در آلمان دوباره در ترکیب اصلی نراتزوری به میدان برود.

او درباره دلیل نیمکت‌نشین کردن مدافع سابق رئال مادرید و بوروسیا دورتموند گفت: بروید ببینید که من در ابتدای فصل درباره حکیمی چه گفتم. من هنوز هم پای آن حرف‌هایم هستم. او پتانسیل دارد، اما در فاز دفاعی هنوز کلی کار دارد که باید انجام دهد. در فوتبال ایتالیا، فشار کاری، انتظارات و مطالبات مردم به مراتب بیشتر از آلمان است به خصوص روی تیمی مانند اینتر.

تیم فوتبال اینتر امشب از ساعت ۲۳:۳۰ میهمان مونشن‌گلادباخ صدرنشین جدول گروه B لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.