مدیران باشگاه یوونتوس پروژه معاوضه مهاجم آرژانتینی خود با مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را در سر دارند.

مدیران باشگاه یوونتوس پروژه معاوضه مهاجم آرژانتینی خود با مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را در سر دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا که این فصل اُفت قابل‌توجهی داشته و به نوعی پشت کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا در ترکیب یوونتوس مانده است، امکان دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود. بر اساس ادعای پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا، باشگاه یوونتوس ممکن است تابستان آینده اقدام به معاوضه مهاجم آرژانتینی خود با مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن کند.

پائولو دیبالای ۲۷ ساله که تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در ۹ بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و تنها یک گل به ثمر رسانده است. این مهاجم آرژانتینی که پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن بود، اخیراً بحث علاقه‌مندی باشگاه اتلتیکومادرید به معاوضه‌اش با آلوارو موراتا هم مطرح شد.

دیبالا تاکنون در ۲۳۷ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۹۶ گل نیز به ثمر رسانده است. او تاکنون به بانوی پیر برای کسب ۱۰ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در سری A و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک کرده است.

ایکاردی هم که تابستان ۲۰۱۹ در پی بروز یکسری اختلافات میان او و مدیران باشگاه اینتر و کنار گذاشته شدنش از برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته، برای یک فصل به پاریسی‌ها قرض داده شد، در نهایت در تابستان اخیر قراردادش با این باشگاه فرانسوی قطعی شد. او از آن زمان تاکنون عملکرد خوبی در PSG داشته و در ۳۹ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.